Synology-Forum.nl

Packages => 3rd party Packages => Zarafa => Topic gestart door: petervg op 08 april 2014, 14:02:30

Titel: Zarafa log-in problemen
Bericht door: petervg op 08 april 2014, 14:02:30
Werk sinds geruime tijd met Zarafa, best tevreden.

Sinds enkele dagen problemen met inloggen...ttz via de /webapp en /webaccess interface krijg ik geen toegang meer. Gebruiker en wachtwoord worden ingegeven....vervolgens logon...en dan kom ik gewoon terug op dezelfde pagina, met blanco user en pass....

Heb service reeds gestopt, terug opgestart, dat lukte gisteren wel...vandaag dus niet... :oops:
Het rare echter is dat ik via Microsoft Outlook (plugin) wel m'n mails kan lezen....dus de service lijkt wel te werken.

Iemand enig idee dit op te lossen...???

Zarafa draait op Synology DS712+ met DSM4.3

Alvast bedankt voor jullie reactie!  :P
Titel: Re: Zarafa log-in problemen
Bericht door: fmb op 08 april 2014, 23:37:49
Heb je al in het logbestand van Zarafa gekeken via DSM?
Titel: Re: Zarafa log-in problemen
Bericht door: petervg op 09 april 2014, 15:04:31
In logbestand niet veel te zien.

Upgrade gedaan naar DSM 5....eerst wat problemen met het initialiseren van de database, MariaDB beetje bijgewerkt...probleem lijkt nu opgelost....

Hopelijk blijft het opgelost...!  :lol:

Titel: Re: Zarafa log-in problemen
Bericht door: Nelesss op 09 april 2014, 15:12:51
Ook zarafa kan geupdate worden naar versie 0.5.5, deze is vorige week uitgekomen, dit toevallig ook meteen meegenomen?(als je nu toch bezig bent :geek:)
Titel: Re: Zarafa log-in problemen
Bericht door: petervg op 10 april 2014, 15:25:04
is er daar een nieuwe package van uitgekomen...of hoe moet ik updaten?

mvg