Auteur Topic: verloren contact met 212plus  (gelezen 1674 keer)

Offline Joku

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 10
verloren contact met 212plus
« Gepost op: 26 maart 2012, 13:15:27 »
Sinds vorige week een DS212Plus
Snel geleverd en kon bijna direct beginnen met kopiƫren.
Goede toegang, loopt gesmeerd.
Dan wil je Cloud installeren dat lukt niet, ook niet na instellen van een vast ip-adres
Dat (Cloud) gooi je er dan maar even weer uit.
Wat blijkt: nu zijn mijn mappings weg, erger mijn netwerk locaties en na opnieuw opstarten mijn gehele DS212.
Bij de EZ Wizard gaat het volgens mij fout Daar worden drie groene vinkjes gezet
Ik heb de wizard nog een keer gedraaid en alle vinkjes weggehaald.
"Het"  (op intranet niveau) werkt weer, maar nu heb ik in de firewall (van de Nas) niets meer staan en dat vertrouw ik niet.
Wie heeft daar een goed idee over?

En verder:
Ik mag toch aannemen dat Cloud samenwerkt met intranet?

Joku


 

meldingen verloren verbinding

Gestart door robejoBoard DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

Reacties: 1
Gelezen: 1264
Laatste bericht 27 februari 2015, 23:46:12
door Richard67
Harde schijven verloren ruimte

Gestart door SylvesterBoard NAS hardware vragen

Reacties: 2
Gelezen: 1163
Laatste bericht 30 september 2016, 22:00:55
door Sylvester
QuickConnect verloren na NAS verhuizen (Achter een Ethernet switch)

Gestart door JeanpoelieBoard DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

Reacties: 11
Gelezen: 4013
Laatste bericht 20 mei 2016, 17:31:31
door Birdy
Verloren gegane Thread ofwel Speciale tekens in bestandsnaam

Gestart door perzikBoard Synology DSM 5.1 en eerder

Reacties: 1
Gelezen: 1976
Laatste bericht 23 april 2008, 14:37:05
door Jordi
Configuratie verloren

Gestart door ArnoBeumingBoard NAS hardware vragen

Reacties: 5
Gelezen: 957
Laatste bericht 26 november 2020, 14:32:15
door Birdy