Synology-Forum.nl
Algemeen => The lounge => Topic gestart door: kevinmalij op 06 februari 2017, 23:03:43
-
Hoelang is ongeveer de responce tijd van synology.
Ik heb een support ticket gemaakt omdat het al de hele dag niet mogelijk is om een account bij synology aan te maken. En dus kan ik ook geen quickconnect gebruiken.
Ook van mij support ticket krijg ik geen ontvangst mail.
Is ergens te vinden wat de status van de synology service is?
-
Als je een Ticket ingelegd hebt, dan moet je daar direct een bevestiging van gehad hebben, ongeveer zo 1:
[attachimg=1]
Echter, kijk even in je SPAM box of neem het volgende in 8:
Om miscommunicatie door de filterregels van uw e-mailprovider te vermijden, raden we aan om het domein synology.com aan de lijst met goedgekeurde sites toe te voegen. Raadpleeg de handleiding van uw e-mailprovider als u hulp nodig hebt.
Normaal gesproken is de response tijd 1-2 dagen.
-
Ik heb al enkele tickets aangemaakt, en de respons tijd is hoog. De eerste mail krijg je onmiddellijk terug (automatisch), en daarna krijg je binnen de dag tot 3 dagen antwoord, afhankelijk van de complexiteit van het probleem denk ik.
De service is prima, dat mag gezegd worden.
-
Heb je de support aanvraag via de Support Center app in de Synology aangemaakt? Ik heb zelf ook al 1 keer meegemaakt dat ik het formulier in de Support Center app invul, maar dat er na submitten geen bevestiging in mijn mail box kreeg...
Heb daarna op de Synology web site maar een nieuwe support aanvraag ingevuld, die WEL direct een bevestiging gaf.
De response van Synology Support is inderdaad vrij snel, maar de kwaliteit van de medewerker kan verschillen.
-
Maar inderdaad verschilt de kennis (en doorzettingsvermogen) wel eens.
Ook de kennis van het Engels is niet altijd OK, maar dat maakt weinig uit.