Auteur Topic: Afgesplitst: Verificatie mislukt Foutcode 64  (gelezen 2892 keer)

Offline godzilla

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 5
  • windhoos 10
Afgesplitst: Verificatie mislukt Foutcode 64
« Gepost op: 21 mei 2015, 11:56:07 »
[MOD EDIT] Dit is afgesplitst van dit bericht. Reden: topic hijack / irrelevante berichten voor oorspronkelijke topic.

mn 1e bericht op dit forum....en al meteen zwaar negatief ;
Sorry Birdy.... ik kan dat ding die dialoogbox met windows opties echt niet vinden.
het lukt me dus niet om een drive te mappen.
met de vorige DSM versie (welke ?) ging het perfekt...na update 5.xx gaat niks meer van dat mappen.
en mn oude DS712+ werkt nog steeds erg goed ook met dat mappen van drives in het zelfd winhoosje....zelfs met DSM 5.xx
ik zou dus heeeell erg dankbaar zijn als ik dat zou kunnen oplossen.
bij voorbaad alvast bedankt, ik zoveel zitten proberen dat ik nu soms niet meer weet wat ik allemaal gedaan heb.
1 Groot voordeel van Acronis true image is dat ik na elke poging even n restore gedaan heb. een "schoon" systeem werkt beter. want terugzetten naar brgin waarde is leuk als je weet waar je hebt zitten rommelen....

  • Mijn Synology: 214Play
Computers zijn net als mensen, als je eentje kent wil dat niet zeggen dat je ze allemaal kent.Windhoosje is nu eenmaal niet een allemans vriendje.

Offline godzilla

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 5
  • windhoos 10
Re: Re: Verificatie mislukt Foutcode 64
« Reactie #1 Gepost op: 21 mei 2015, 12:21:17 »
zijn dat alle apps.?
  • Mijn Synology: 214Play
Computers zijn net als mensen, als je eentje kent wil dat niet zeggen dat je ze allemaal kent.Windhoosje is nu eenmaal niet een allemans vriendje.

Offline godzilla

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 5
  • windhoos 10
Re: Re: Verificatie mislukt Foutcode 64
« Reactie #2 Gepost op: 21 mei 2015, 15:55:35 »
ELK update / upgrade is vast en zeker een risico. als het ding werkt.....lopen laten.....
dont change a running system...... in windhoos dat absurde autoupdate uit gezet.
want bij M$ hebben ze dr poep aan als jou dingetje niks meer doet na n update.... dan mag je dat zelf oplossen.
in een firma die alles mbv internet doet is zoiets ook leuk.
  • Mijn Synology: 214Play
Computers zijn net als mensen, als je eentje kent wil dat niet zeggen dat je ze allemaal kent.Windhoosje is nu eenmaal niet een allemans vriendje.

Offline godzilla

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 5
  • windhoos 10
Re: Re: Verificatie mislukt Foutcode 64
« Reactie #3 Gepost op: 21 mei 2015, 17:47:05 »
nog maar eens opnieuw geprobeerd !
EEn hele nieuwe setup van DSM 5.2 dacht ik, aan t begin dan maar die pakketjes laten setuppen....eventueel doet de setup dan iets aan t windhoosje om t mappen vd drive(s) mogelijk te maken..... niks....helemaal niks...... dat is heel erg waardeloos zoiets.
  • Mijn Synology: 214Play
Computers zijn net als mensen, als je eentje kent wil dat niet zeggen dat je ze allemaal kent.Windhoosje is nu eenmaal niet een allemans vriendje.

Offline godzilla

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 5
  • windhoos 10
Re: Re: Verificatie mislukt Foutcode 64
« Reactie #4 Gepost op: 22 mei 2015, 10:31:18 »
Heel mooi die klasse reakties allemaal, bravo forum ! Mn Synology heb ik uit elkaar gehaald. De 2 hd's liggen veilig in de kast. het 214play ding op zolder bij het nooit meer gebruikte speelgoed. is dus rommel. want ik heb een andere NAS gekocht met een enkele hd erin  en dat ding werkt vele malen beter dan dat synology geval.de oude laat ik met rust wat updates betreft dat is gokken op n verkeerd paardje. dit topic is klaar.... het mag gesloten worden zoals een Mod of Admin op andere forums wel eens doet als n topic klaar / gaar is..... nogmaals bedankt voor alle extreme moeite....daaaaaag..... :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :ugeek: :ugeek: :ugeek: :ugeek:
 
  • Mijn Synology: 214Play
Computers zijn net als mensen, als je eentje kent wil dat niet zeggen dat je ze allemaal kent.Windhoosje is nu eenmaal niet een allemans vriendje.

Offline Robert Koopman

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 272
  • -Ontvangen: 1802
  • Berichten: 10.985
    • http://www.dwvbb.nl
Re: Re: Verificatie mislukt Foutcode 64
« Reactie #5 Gepost op: 22 mei 2015, 11:08:52 »
Waarom nu zo'n reactie?
Je kaapt een draadje en wat nu eigenlijk het probleem is is door de klaagzang tegen Windows niet echt duidelijk.
En opeens is Synology waardeloos en dit forum ook?
RS812+ : 3*WD60EFPX 6.2.4-25556 Update 7 SHR
RS814+ : 3*WD30EFRX 7.1.1-42962 Update 6 Btrfs

Offline Björn

Re: Re: Verificatie mislukt Foutcode 64
« Reactie #6 Gepost op: 22 mei 2015, 13:20:36 »
@godzilla je plaatst in nog geen 24 uur 5 berichten waarin je feitelijk niet één vraag stelt maar alleen maar mededeelt hoe waardeloos het allemaal is. Je eerste bericht komt gelijk al heel negatief over, waardoor je niet echt mensen motiveert om je te helpen.
Vervolgens ben je verbaasd dat er nog niemand gereageerd heeft en smijt je de NAS op zolder en je noemt Synology rommel.

Ik ben nu vooral heel nieuwsgierig wat je precies had verwacht van dit forum? Had je wellicht niet gezien dat dit forum niet van Synology is maar puur door gebruikers gerund wordt? Dat iedereen die hier antwoord geeft en probeert te helpen dat volkomen onbaatzuchtig en vrijwillig doet?

P.S. Ik splits dit draadje hierna gelijk even af, want op deze manier zal de originele topic starter niet geholpen zijn.

Offline davincent1969

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 18
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 36
Re: Afgesplitst: Verificatie mislukt Foutcode 64
« Reactie #7 Gepost op: 22 mei 2015, 15:53:43 »
mn 1e bericht op dit forum....en al meteen zwaar negatief ;

Foutcode 64: De opgegeven netwerknaam is niet langer beschikbaar.

Misschien zit iemand anders te toeteren op het netwerk met hetzelfde IP (of naam) als de NAS?

  • Mijn Synology: 414slim