Auteur Topic: Internetmodem (Ziggo) verliest met regelmatig verbinding op hele rare manier  (gelezen 6933 keer)

Offline pvkan

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 6
  • -Ontvangen: 70
  • Berichten: 577
  • Testen kost geld. Niet testen kost een vermogen.
Re: Internetmodem (Ziggo) verliest met regelmatig verbinding op hele rare manier
« Reactie #15 Gepost op: 22 januari 2019, 20:06:34 »
Nieuwe connectbox ontvangen (die ik zelf in bridge modus kan zetten).
De plaatjes van pingplotter zien er nu een stuk beter uit ;-)

Waar ik mij een beetje zorgen om maak zijn de Post-RS errors. Deze stonden in 48 uur op gemiddeld 9000 op elk kanaal.
Goede nieuws is dat deze niet meer verder lijken op te lopen. Wel drie T3 errors voor mijn kiezen gehad (aldus het modem),
maar daar heb ik verder niets van gemerkt ('s nachts of tijdens het werk voorgevallen ? )

Iemand die hier een mening over heeft ? Wat zijn nog acceptabele getallen voor de Post-RS errors ?

Peter

  • Mijn Synology: DS1515+
DS1515+, 2+4Gb (6GB) RAM
5 x 3TB WD30EFRX; 4 actief, 1 spare
DSM 6.1.4-15217-3
Backup extern (dagelijks): externe rsync-server
Backup lokaal (wekelijks): WD Elements Desktop 4 TB
UPS: APC-RS550G
Router RT2600AC

Ben(V)

  • Gast
Re: Internetmodem (Ziggo) verliest met regelmatig verbinding op hele rare manier
« Reactie #16 Gepost op: 22 januari 2019, 20:35:22 »
Post-rs errors zijn normaal in het begin als je een nieuw modem krijgt.
Je modem is bezig zich in te regelen.
Na een tijdje moeten ze verdwijnen.