Hi Allen,
Via deze weg wil ik mijn dank uitspreken naar het Synology forum en
Björn in het bijzonder. Verleden week heb ik melding gemaakt op dit forum (zie
hier inzake de problemen met mijn NAS DS410 van 2 jaar en 2 maanden oud). Ik heb contact gehad met de reseller Redcoon en ze het verhaal uitgelegd, maar zij kwamen terug met de melding dat de garantie is verlopen en dat de vervanging van het moederbord voor mijn kosten zouden komen, maar ook zonder enige vorm van ondersteuning (wel begrip). Tevens meldden zij dat mijn harde schijven stuk waren en niet het moederbord en dat ik maar óf nieuwe schijven moest gaan kopen óf te testen met Seatools...maar ja, dan hebben zij het volledige verhaal niet gelezen, dit ding is zo dood als een pier. Van Synology support zelf had ik trouwens ook al de melding gekregen dat het moederbord naar alle waarschijnlijkheid stuk was en dat het niet de schijven betrof en dat ik contact op moest nemen met de reseller en een RMA-code moest aanvragen. Dus de service van Redcoon is iets van imaginaire aard (IMHO). Maar ja, hoe vaak gaat er iets stuk net na de garantieperiode?
Björn heeft echter met Synology contact gehad en het verhaal uitgelegd en ik mag mijn DS410 laten repareren, kosteloos....Dit vind ik nu nog eens service en dat voor iemand die er geen (direct) belang bij heeft om mij te helpen, ik vind dit echt super!
Dus Björn, nogmaals bedankt!