Een firewall houdt dingen tegen die je expliciet hebt ingesteld om tegen te houden, maar logt zelf niet wat er wordt doorgelaten.
Aanmelden heeft alleen met de functies van de router zelf te maken (of m.b.t. de File server opties die je mogelijk hebt ingesteld,
voor een aangekoppelde USB-drive).
Meeste kans op informatie is via "Traffic Control" en dan onder het menu "monitor".
Die kan per 24 uur, per week etc.
per apparaat laten zien welke domeinen er zijn aangedaan.
Misschien zou je daar eens dieper in kunnen duiken.
Meer info op het Engelstalige forum zie
< dit bericht > en vervolgreacties.
Die VOIP-centrale heb je die een vast IP-adres gegeven? Anders staat het mogelijk onder een MAC-adres vermeld.
Als de VOIP-centrale is gehackt, vraag ik me af of je de inloggegevens niet te gemakkelijk hebt gemaakt?
Verder als de VOIP-provider in Nederland zit, heb je de firewall-regels voor toegang tot VOIP wel zodanig krap gezet,
dat alleen de regio Nederland binnen de VOIP firewall regel actief is?
Tenslotte gaat al het VOIP-verkeer "naar ik denk" via de server van je VOIP-provider?
Zelf gebruik ik bijv. CheapConnect en VoipBuster. CheapConnect is een Nederlandse provider. De server staat in Nederland.
Maar kennelijk ook die van VoipBuster, tenminste vanuit mijn locatie in Nederland, gaat het via een Nederlandse server.
(Men zal wel meerdere servers in Europa gebruiken ?).
Naar aanleiding van dit gegeven heb ik mijn firewall regel voor VOIP krapper gezet (alleen Nederland),
en dat lijkt vooralsnog goed te werken met de testen die ik ermee heb gedaan.
Voor jezelf zou je die mogelijk op België kunnen zetten (als ik afga op de gegevens van je eerdere berichten).
Voor uitleg over firewall regels zie
< dit onderwerp >, waarbij de VOIP firewall regel daar overigens nog op
"ALL" staat.