Voor het geval had ik al een lijstje gemaakt met;
Naam:
Adres:
Geb.datum:
E-mail adres:
Telefoonnummer:06 ---> om vergissingen te voorkomen geen +316
Klantnummer:
Modem (type):
PON ID:
MAC adres:
Serie nummer:
Want ze vragen naar postcode, huisnummer geb.datum, voorletter -achternaam voor iindentificatie en om andere fouten te voorkomen, zelf oplezen kleine letters en cijfers (8 zonder leesbril niet verwisselen met een B), dus alles netjes in een lijstje gezet.
Bij het doorgeven ging het al fout want de medewerker vroeg of ik het gelijk maar wilde oplezen en hij herhaalde geen letter of cijfer maar vroeg ineens wat kwam er na die 5 dus gaf ik aan, "begin maar opnieuw want ik heb geen VIJF genoemd".
Nog geen uur later werd ik gebeld door een ander die aangaf dat de eerste niet wist dat hun, de andere afdeling, aanwezig waren.
Dus opnieuw de gegevens doorgegeven met de gedachte dat het nu wel goed was gegaan, maar ja bij volgend contact wil ik gewoon alle gegevens van de "eigen nokia" nogmaals doorgeven om te kijken of die wel kloppen.
Dat die PON led groen blijft knipperen zal ergens wel een oorzaak hebben.
Tussen gekoppelde glasvezelkabeltje werkt, iemand vroeg of ik even "ter controle" kabeltje los wilde halen, zaklamp aan ene kant houden en kijken of andere kant "licht" had. Dat werkte dus goed, uiteraard de uiteinden niet aangeraakt.
WB