Auteur Topic: Na update DSM -1 of meer abnormale gebruikers gevonden in het verificatiebestand  (gelezen 4909 keer)

Offline Gerard 1

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 60
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 74
    • abcd
Beste forumleden,

Nadat ik gisteren het DSM heb ge-update naar de nieuwste versie krijg ik de melding " Er werden een of meer abnormale gebruikers gevonden in het verificatiebestand " . Het gaat hierbij om de meldingen zoals ik deze als screenshot heb toegevoegd. Ik begrijp niet waarom en hoe ik het kan oplossen. Blijkbaar is er sprake van GEVAAR.....Wie van jullie zou me hier verder mee kunnen helpen ?
Alvast hartelijke dank daarvoor !!

Met vriendelijke groet,

Gerard
  • Mijn Synology: 215j-918+
  • HDD's: 2x4WDred+4x4 Seagate

Offline Birdy

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1412
  • -Ontvangen: 8099
  • Berichten: 44.352
    • Truebase
Niet handig om een printscreen in een PDF te zetten, je moet dan eerst downloaden en daarna openen.
Heb dit gewijzigd.


CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-8   DS115J    DSM 7.1.1-42962-7   DS918+    DSM 6.2.4-25556-8
DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-8   DS220+    DSM 7.2.2-72806-3
DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-3   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-12
BeeDrive   1TB             BeeStation BSM 1.2-65586                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-12

Offline Robstar

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 27
  • -Ontvangen: 38
  • Berichten: 254
DS216Play - DSM 6.2-1
DS211J offsite backup - DSM 6.1.3
RT1900ac - SRM-1.2.1

Offline Birdy

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1412
  • -Ontvangen: 8099
  • Berichten: 44.352
    • Truebase
De overige PDF's, die je later kennelijk hebt toegevoegd, ook vervangen door printscreens.


CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-8   DS115J    DSM 7.1.1-42962-7   DS918+    DSM 6.2.4-25556-8
DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-8   DS220+    DSM 7.2.2-72806-3
DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-3   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-12
BeeDrive   1TB             BeeStation BSM 1.2-65586                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-12

Offline Gerard 1

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 60
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 74
    • abcd
Zou dus betekenen dat ik een ticket moet aanvragen en zij het via de externe toegang voor mij ook kunnen oplossen?
  • Mijn Synology: 215j-918+
  • HDD's: 2x4WDred+4x4 Seagate

Offline Robstar

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 27
  • -Ontvangen: 38
  • Berichten: 254
Je kan de melding in security advisor ook uitschakelen. Nadat Synology het bij mij opgelost had, kwam enige tijd later de melding terug, en heb deze toen uitgeschakeld.
DS216Play - DSM 6.2-1
DS211J offsite backup - DSM 6.1.3
RT1900ac - SRM-1.2.1

Offline Birdy

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1412
  • -Ontvangen: 8099
  • Berichten: 44.352
    • Truebase
Zou dus betekenen dat ik een ticket moet aanvragen en zij het via de externe toegang voor mij ook kunnen oplossen?
Dat lijkt mij wel handig als je ze niet meer in gebruik zijn dus.......


CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-8   DS115J    DSM 7.1.1-42962-7   DS918+    DSM 6.2.4-25556-8
DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-8   DS220+    DSM 7.2.2-72806-3
DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-3   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-12
BeeDrive   1TB             BeeStation BSM 1.2-65586                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-12

Ben(V)

  • Gast
Je kunt ook gewoon even nadenken.
Als die users gewoon door de packages aangemaakt zijn die je in gebruik hebt of in gebruik hebt gehad is er uiteraard niets aan de hand.

Staat ook duidelijk in de melding, is dus alleen een probleem als je ze niet herkent.

Offline Briolet

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 181
  • -Ontvangen: 2694
  • Berichten: 16.648
Dat staat toch ook in het 2e screenshot: Er is alleen actie nodig als de gebruikers door onbekenden aangemaakt zijn. Gezien de namen zijn ze van slecht onderhouden 3th party pakketten. In elk geval niet van onbekenden.
  • Mijn Synology: DS415+
  • HDD's: 3x 3TB in SHR
  • Extra's: DS212J, RT1900ac


 

Nas niet meer goed bereikbaar na opnieuw aansluiten

Gestart door HelgaBoard Netwerk algemeen

Reacties: 12
Gelezen: 350
Laatste bericht Vandaag om 15:20:52
door Plerry
Server verschijnt niet meer in de finder van mijn Mac.

Gestart door peterrijnsburgerBoard Mac OS X

Reacties: 7
Gelezen: 4893
Laatste bericht 11 augustus 2014, 14:56:24
door Birdy
FTP gebruikers/mappen/rechten

Gestart door FavreleubaBoard FTP, NFS and Samba Server

Reacties: 7
Gelezen: 5954
Laatste bericht 16 november 2011, 23:09:34
door Favreleuba
Photostation 4 werkt spontaan niet meer...

Gestart door jusBoard Photo Station / Photos

Reacties: 0
Gelezen: 1444
Laatste bericht 10 augustus 2010, 09:59:52
door jus
Nas niet meer bereikbaar

Gestart door Willem OBoard Synology DSM 5.1 en eerder

Reacties: 5
Gelezen: 2052
Laatste bericht 30 december 2013, 10:21:52
door Willem O