Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM 6.1 => Topic gestart door: m4v3r1ck op 16 juli 2017, 17:27:43
-
Wat is dit voor melding? Nieuw voor DSM 6.x zeker, want in de voorgaande versies nog nooit eerder gezien.
(https://www.synology-forum.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi350.photobucket.com%2Falbums%2Fq403%2Fm4v3r1ck_nl%2Fsynology%2520forum%2FScreenCap%25202017-07-16%2520at%252016.58.23_zpstxmzp1xh.png&hash=e3ea7a6dd6030302be3406c0ac017242c64734d6)
Vreemd dat in DSM 6 na een update de NAS in mijn browser - FireFox - gewoon niet opnieuw opstart met het inlog scherm. Met SA kom ik ook nu niet meer verder, want mijn NAS wordt simpelweg niet meer gevonden.
EDIT: ping naar het ip-adres:
Request timeout for icmp_seq 0
Request timeout for icmp_seq 1
Request timeout for icmp_seq 2
Request timeout for icmp_seq 3
Request timeout for icmp_seq 4
Request timeout for icmp_seq 5
ping: sendto: No route to host
Request timeout for icmp_seq 6
ping: sendto: Host is down
Request timeout for icmp_seq 7
ping: sendto: Host is down
Request timeout for icmp_seq 8
ping: sendto: Host is down
Request timeout for icmp_seq 9
ping: sendto: Host is down
Request timeout for icmp_seq 10
ping: sendto: Host is down
Cheers
-
Heb die melding ook gezien echter, na de reboot had ik geen SA nodig om in DSM te komen.
Ik kon gewoon in dezelfde browser sessie binnen komen.
Probeer eens een andere browser, als test.
-
Chrome 59.0.3071.115 (Official Build) (64-bit) / OS X 10.10.5
This page isn’t working
192.168.2.125 didn’t send any data.
ERR_EMPTY_RESPONSE
EDIT: Ik ben weer verbonden met FireFox, nog maar eens een reboot doen...
Cheers
-
@Birdy Ikzelf vermoed nu een issue met de LACP in DSM 6.1. Als ik in mijn HP-1810-8G switch toggle tussen "LACP Active" en "Static" komt mijn NAS opeens weer tot leven in FireFox. Ik heb mijn Mac en switch ook even een reboot gegeven.
(https://www.synology-forum.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi350.photobucket.com%2Falbums%2Fq403%2Fm4v3r1ck_nl%2Fsynology%2520forum%2FScreenCap%25202017-07-16%2520at%252018.01.04_zpsijobsl1l.png&hash=c61a9fec72eafae56659deecc6691c7d24ca6333)
Standaard staat de switch voor DS1812 op "Static", zodra ik dus heen en weer toggle tussen "LACP Active" en "Static" komt er actie. Uiteraard steeds even op "Apply" klikken.
Cheers
-
Normaal gesproken zou je de switch op LACP active moeten hebben staan.
Hij onderhandelt dan over het protocol, bij static reageert hij alleen op de andere kant, in dit geval dus de NAS.
Als de NAS op static staat krijg je geen bond.
Misschien is dat de wijziging in DSM 6.
-
Voor wat mijn piepkleine ervaring met Link Aggregation ook waard is, volgens mij heeft Synology zitten 'rommelen' in de instellingen voor de Netwerk Interface.
Ik heb helaas geen printscreens meer van DSM 5 (wie wel) maar is in DSM 6.x de "Balance XOR S(tatic) Link Aggregation" bijgekomen, hetgeen resulteert in de volgende trial-and-errors?
DS1812 HP-1810-8G Trunk 7&8 [DSM JA/NEE] - RESULTAAT
Adapt. Load Balancing Alle settings (-disabled) [JA] BOND-1 2000 Mbps, Full duplex, MTU 9000
IEEE 802.3ad DLA Static [JA] BOND-1 Failed to establish IEEE 802.3ad connection
IEEE 802.3ad DLA LACP Active [NEE] BOND-1 Failed to establish IEEE 802.3ad connection
Balance XOR SLA Static [JA] BOND-1 2000 Mbps, Full duplex, MTU 9000
(draft v1)
Balance XOR SLA LACP Active [JA] BOND-1 2000 Mbps, Full duplex, MTU 9000
(draft v1)
Zijn jullie het met me eens dat de IEEE 802.3ad DLA i.c.m. LACP Active in de HP-1810-8G stuk is in DSM 6.x? Deze combinatie heeft bij mij altijd perfect gewerkt.
Cheers
-
Nee dat kan ik niet bevestigen.
Ik heb ook een HP-1810-8G en gebruik daar altijd al LACP Active in combinatie met IEEE 803.ad aan de NAS kan.
Dit werkt onder DSM 6 net zo prima als onder DSM 5 bij mij.
-
Aha in DSM 5 werkt het dus wel! Heb jij daar ook die extra optie; de Balance XOR Static LA in jouw Netwerk Interfaces staan?
Werkt het bij jou in DSM 6.x ook nog dan?
Cheers
-
Die andere opties zijn met DSM 6 gekomen, maar zoals ik al zei werkt het bij mij onder DSM 6 ook prima.
Je zult je probleem elders moeten zoeken vrees ik.
Hebje al aande kabels gedacht?
-
Aha in DSM 5 werkt het dus wel! Heb jij daar ook die extra optie; de Balance XOR Static LA in jouw Netwerk Interfaces staan?
Release Notes Version: 5.2-5565 (2015/05/12)
What’s New in DSM 5.2
Link Aggregation
Added support for two new modes when creating a bond interface: Adaptive Load Balancing and Balance XOR.
-
Bedankt @Birdy voor de info, had ik zelf natuurlijk ook even kunnen opzoeken

Dan zal ik toch ook maar mijn netwerk weer eens gaan onderzoeken @Ben(V), vreemd is wel dat na de update mijn set-up opeens niet meer werkt in DSM 6 zonder fysiek iets of instellingen te hebben gewijzigd in mijn netwerk!
Wordt vervolgd...
Cheers
-
Bij mij werkt het met IEEE 802.3ad nog steeds probleemloos. Dit in combinatie met een Ubiquiti Unifi switch.
Let er op dat het bij de modes zonder IEEE 802.3ad die je kunt kiezen bij Synology gaat om een software oplossing, waarbij het niet noodzakelijk is dat je een switch hebt die LACP ondersteund. Vandaar dat die wel werken.
Er gaat dus duidelijk iets mis in de IEEE 802.3ad protocolafhandeling met je switch.
Heb je de switch zelf al eens geherstart?
-
Ik heb inmiddels mijn netwerk helemaal nagekeken alle devices reboot, kabels verwisseld maar ook weer teruggezet volgens kleurcodes. De combi IEEE 802.3ad DLA i.c.m. LACP Active in de HP-1810-8G is dus gewoon stuk in DSM 6.x, anders zou ik het echt niet weten.
Onderstaand een testje met de Balance XOR Static Link Aggregation:
(https://www.synology-forum.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi350.photobucket.com%2Falbums%2Fq403%2Fm4v3r1ck_nl%2Fsynology%2520forum%2FScreenCap%25202017-07-17%2520at%252010.08.32_zps3xitvg2k.png&hash=2f18a9a564d1bdff4eeca9753dabc5131e9b16bb)
1 = FileZilla FTP
2 = Finder AFP
Ik ga nu toch maar wel even een ticket inschieten bij Synology! Wordt vervolgd...
Cheers
PS Natuurlijk sta ik open voor andere/nieuwe inzichten! ;)
-
Er gaat dus duidelijk iets mis in de IEEE 802.3ad protocolafhandeling met je switch.
Heb je de switch zelf al eens geherstart?
Dank @Hofstede, tijdens mijn netwerk-check en -reset toch ook nog maar even mijn 2 HP-1810-8G v2 switches voorzien van de allerlaatste firmware PL 2.08.
Ik ben er echt van overtuigd, dat er een bug/issue zit in de IEEE 802.3ad DLA protocol afhandeling in DSM 6.1.3-15152.
Cheers
-
Het is echt onmogelijk dat het aan DSM 6 ligt.
Bij zowel Hofstede als bij mij werkt het onder DSM 6 prima en ik heb zelfs dezelfde HP switch als jij.
Het enige dat ik kan bedenken is dat er iets mis is met specifiek jou NAS configuratie.
-
Ticket ingeschoten bij Synology! Wordt vervolgd...
Cheers
-
Overigens: dit heeft inmiddels geen enkele link meer met het originele onderwerp. Mischien even titel draadje aanpassen?
-
Eens! "Link Aggregation LACP werkt niet meer na update DSM 6.1" lijkt me wel wat!
Cheers
-
Done 8)
-
Dankjewel voor de snelle service @Birdy !
Cheers
-
Er is ook nog een issue bijgekomen tijdens het proberen de Link Aggregation opnieuw aan te maken. Ik kan deze Link Aggregation ook niet meer verwijderen, om er twee aparte netwerkadapters van te maken voor het maken van een nieuwe Link Aggregation.
Ik heb toch ook nog maar eerst even de hoe-doe-je-dat-nou van Synology geraadpleegd:
https://www.synology.com/nl-nl/knowledgebase/DSM/help/DSM/AdminCenter/connection_network_linkaggr
Als ik zelf een poging waag, dan wordt de verbinding verbroken - logisch? - maar vervolgens gebeurd er niets meer en is er geen verbinding meer. Ik moet dan mijn NAS een harde reboot geven. De Link Aggregation is dan gewoon nog in vol ornaat aanwezig met de Balance XOR interface instelling.
En zo blijven we maar puzzelen... :geek:
Cheers
EDIT: ik heb inmiddels de ticket van Synology binnen met veel additionele vragen. Ik ga er maar eens voor zitten om een goede mail met afbeeldingen samen te stellen. Wordt vervolgd...
-
Ondertussen al veeeeeel emails gestuurd met screens! Ik heb toch het donkerbruin vermoeden dat er momenteel vakantie- en/of uitzendkrachten op de helpdesk zitten.
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170724/e5894e3f0308d6e33fa2c4b3c7c9272d.png)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170724/2a04c39b254d7a67be6b41ff8c00036d.png)
Wat is er nou niet duidelijk aan bovenstaande screens vwb de keuzes die ik heb en mijn ingestelde settings in mijn HP switch? Daar hebben ze nu al 3 keer om gevraagd /
Welke settings zouden ze dan wel bedoelen?
Cheers
-
Heb je gecontroleerd of de twee verbindingen nog beiden op dezelfde snelheid werken?
Als je bijvoorbeeld een kabel probleempje hebt gekregen en een van de twee verbindingen valt terug naar 100Mb dan wil hij waarschijnlijk geen LACP meer opzetten en valt hij terug naar een balanced XOR.
-
Dankje Ben, ja ik heb de kabels gewisseld en beiden sets gaven een 1000Mbit per verbinding aan op de switch
Cheers
-
Hoe goed ik ook mijn ticket heb omschreven, gedocumenteerd, logs verzonden en alle relevante printscreens hebt toegevoegd, begrijpen ze nog steeds niet wat ik bedoel.
JA Synology ik heb een DS1812+, waarom zien jullie dat niet in alle toegezonden documentatie, en NEE het werkt juist NIET op mijn DS1812+!
Thank you for contacting Synology support.
Since you mentioned that you can use the setting on the DS1812, is that possible you can reproduce this behavior on the DS1812?
If possible, please provide us the log when you use the 802.3ad bond on the DS1812.
We will compare the different log and analyze the difference.
Hope this helps.
Yours Sincerely,
Technical Support
Op deze manier kan iedereen helpdeskje spelen! Ik stop maar met deze ticket, wat een gedoe en irritatie weer. /
Cheers
-
Jammer weer :silent:
-
Ik ben inmiddels klaar met tellen - > 10 - en heb voor het melden en oplossen van mijn issue toch nog maar een mailbericht gestuurd naar de Syno supportmedewerker. Wordt vervolgd zeg ik dan maar weer...
Cheers
-
Heb je al eens een enkelvoudige reset van je NAS geprobeerd.
Daarmee wordt het password en de netwerk stack gereset.
-
Dat heb ik niet geprobeerd, kan ik dan wel weer hetzelfde wachtwoord instellen zodat ik niet in alle andere apparaten en programma's dit opnieuw hoef in te stellen?
-
Ja hoor.
-
Nou, dan ga ik dat vanmiddag maar eens proberen. Ik heb even de tut gelezen, ik las wel dat er voor elk DSM verschillende zaken worden gereset. Zijn er nog vuilkuilen waar in niet in moet trappen in DSM 6.1?
-
Ik heb terugkoppeling van Synology gekregen, met het verzoek om toch ook maar even een netwerk reset te doen op mijn DS1812+.
Om een snelle - lees zo min mogelijk downtime te hebben - reset te realiseren heb ik het volgende verzoek:
Is er / heeft iemand zelf, een checklist van alle zaken die worden gereset en dus hersteld moeten worden? Ik ben op zoek naar deze list om even heel systematisch te werk te gaan in netwerkinstellingen maar ook bijvoorbeeld in andere beheerpagina's. Dat ontbreekt in de tutorial volgens mij.
Bedankt alvast, daar zouden jullie mij een heel groot plezier mee doen!
-
Wat er precies wordt gedaan bij een reset is in de Synology Knowledgebase (https://www.synology.com/nl-nl/knowledgebase/DSM/tutorial/General/How_to_reset_your_Synology_NAS) te lezen
-
Bedankt @dvandonkelaar sorry voor mijn late reactie!
-
bij mij doen de ds1513+ en ds414 het ook prima op Link Aggregation onder 6.1 ik heb en tplink tl-sg2216 Switch werkt prima met lacp
alle 2 de nassen werken op DSM 6.1
-
Bedankt voor je feedback! Ik ga dit weekend eerst de update/scrub actie doen. Wie weet gebeurd er een klein wondertje, zo niet dan ga ik de netwerk reset doen. Wel eerst even mijn gasten op mijn PLEX! een email sturen.
Wordt vervolgd...
-
mischien je switch eerst even resetten en weer LAG aanmaken dat is het eerste waar de nas verbinding me maakt
-
Bedankt voor je tip! Dat resetten heb ik ook al een paar keer gedaan, natuurlijk ook even de laatste firmware voor mijn HP-1810-G8 v2 switches geïnstalleerd.
-
Werkt prima hier, was ook met oudere firmware versies.
Laatste versie is PL.2.08.img neem ik aan...
-
Laatste versie is inderdaad PL.2.08.
Maar nu komt het, na de laatste update en scrubbing heb ik nogmaals geprobeerd mijn LAG om te zetten van XOR naar DLA. Nu kan ik helemaal mijn DS1812 niet meer benaderen en/of inloggen...
The server at 192.168.2.125 is taking too long to respond.
-
Heb je nu al een keer het netwerk van je NAS gereset?
-
Vandaag gaat dat gebeuren, helaas omdat het nu een moetje is geworden. Was de afgelopen tijd druk met PMS bezig. Maar toegegeven, 'geen tijd' is ook een prioriteit. Ik heb dit te lang voor me uitgeschoven.
Wordt vervolgd...
-
Netwerk resets gedaan, opnieuw een Dynamic LAG aangemaakt met de standaard MTU 1500, mijn HP switch op "LACP Active" ingesteld:
[attachimg=1]
XOR LAG aangemaakt, MTU 1500, mijn HP switch op "Static" ingesteld:
[attachimg=2]
[attachimg=3]
Ik heb dit zojuist nu al 3x geprobeerd zonder enig succes. Wat is jullie conclusie? Ik houd het voorlopig maar bij een XOR LA met de HP "Static" setting. Dan werkt mijn NAS in ieder geval nog.
-
Conclusie is toch dat het een specifiek probleem is van jouw model NAS.
Zou nog maar eens reageren op dat ticket dat je bij Synology hebt ingeschoten en zeggen dat de reset van het netwerk zoals ze voorstelden niet hielp en dat andere gebruikers met dezelfde switch, maar andere NAS geen problemen hebben.
Zo ziet het er bij mij uit.
[attachimg=1]
[attachimg=2]
-
Dankjewel voor je feedback Ben! Ik ga direct een mail versturen.
EDIT: ik heb inmiddels al mijn instellingen weer netjes ingesteld, die bij een netwerk reset naar standaard worden teruggezet, mijn PMS - en dergelijken - draait ook weer naar alle tevredenheid!
Wordt vervolgd...
-
Maar het heeft toch wel gewerkt?
Met mijn 1812+ werkt het wel maar met een andere switch, situatie niet vergelijkbaar helaas.
-
Precies Robert, na de update naar DSM 6.1 zijn mijn problemen met Dynamic LAG 802.3ad begonnen! Alleen XOR werkt nog voor het maken van een 2000 Mbps MTU 9000 bond. Zoals Ben mij adviseerde heb ik inmiddels nogmaals een mail gestuurd nav de netwerk resets.
-
"Thank you for contacting Synology support. The only compatible HP switch in our compatibility list of DS1812+ is below. The limitation is the Link Aggregation is only useful in default VLAN. You may try to set the default VLAN and see if any difference.
[attachimg=1]
Hope this helps.
Sincerely,
Technical Support"
Hallo @Ben(V), kun jij voor mij bovenstaande e-mail duiden n.a.v. mijn issue met de Dynamic Link Aggregation in DSM 6.1.3 u4 in combinatie met mijn HP-1810-G8-V2 switch. Ik kan er werkelijk geen reepje chocolade van maken.
Ik snap werkelijk niet dat ik sinds 2013 al een DLA 802.3ad heb kunnen draaien, bedoelen ze hier dat mijn switch opeens niet meer compatible is?
-
Ze willen zich er vanaf maken, want ik neem aan dat je gemeld hebt dat het al jaren gefunctioneerd heeft en dat het bij andere Nassen en dezelfde switch ook gewoon werkt.
Met supported heeft het natuurlijk niets te maken, IEEE 802.3ad is een gestandariseerd protocol, waarvan ze specificeren dat ze het ondersteunen.
Maak je gebruik van vlan of hebt je daar ooit iets mee geprobeert?
Kijk eens in je switch bij Vlan en met name bij "Participation / tagging".
-
Hallo Ben, bedankt weer voor je snelle reactie. NEE, nooit iets met VLAN's gedaan. Ik heb inderdaad ook precies aangegeven wat mijn geschiedenis is met DLA 802.3ad, DS1812+, HP switch type instellingen e.d.
[attachimg=1]
-
Hmm toch iets vreemds.
Die poort 3 zou je (net als 4 t/m 8 ) niet moeten kunnen taggen, want die zit als het goed is in de trunk van je MACPRO31 volgen een van je vorige plaatjes.
-
Hoi,
Heb even gekeken naar mijn instelling op mijn DS1513 en mijn HP 1810-8g
Vlan staat nog op default.
Er is 1 trunk naar mijn DS1813.
Wellicht heb je iets aan de bijgevoegde plaatjes.
-
Ja zo ziet het bij mijn DS414 en HP 1810-8Gv2 er ook uit.
-
Bedankt! Hansie en Ben, onderstaand even al mijn screens voor Trunks en VLAN:
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
Mijn vraag is hoe ik die fout (?) - zoals Ben al eerder aangaf - in TRK-3 kan corrigeren, zoals eerder aangegeven nog nooit iets met VLAN's gedaan. Zou dit foutje kunnen zijn ontstaan tijdens de firmware update naar PL 2.08?
EDIT: ik kan in die velden - vierkantjes - van TRK-3 niets wijzigen.
-
Aha ik zie het ineens.
Die "E" onder TRK3 betekent dat je die TRK3 exclude van vlan 1 (de default Vlan), dat is precies de trunk die je voor je NAS gebruikt.
Je moet dus even op die "E" klikken en er een "U" van maken.
Niet vergeten even op "Apply" te klikken.
-
Helaas Ben, dan heb ik geen connectie meer met mijn NAS. Ook als ik de switch even het gereset. Ik denk dat er issue is met het ontbrekende - rood - blokje U in TRK-3, want dat is een trunck met maar 1 ingevuld blokje. Wat denk jij?
[attachimg=1]
-
OPGELOST!
Ben het is gelukt, super scherp gezien van je. Ik heb na het nogmaals wijzigen van de "E" naar de "U" op apply geklikt en nogmaals de switch gereset. Nu heb ik weer een Dynamic LAG op mijn DS1812.
[attachimg=2]
[attachimg=1]
Weet jij toevallig ook waarom TRK-3 maar 1 "U" heeft ipv 2 zoals bij mijn MP31 en MP51 bonds in macOS?
Super bedankt voor je volhardendheid in deze. 8)
-
@m4v3r1ck
uit je plaatje met de truncks heb je 3 x een trunk gemaakt:
trk1 -> poort 3 + 4 ->MACPRO31
trk2 -> poort 5 + 6 ->MACPRO51
trk3 -> poort 7 + 8 -> hier zit je NAS op aangesloten.
Volgens mij;
ontbrekende - rood - blokje U in poort -3 -> eerst de trk1 verwijderen, hierna zou je het blokje op 'U' kunnen plaatsen Hierna trk1 weer aanmaken.
Als resultaat zou er geen mogelijkheid meer moeten zijn om het te taggen.
Vraag als je 'n MAC aansluit op poort 5 + 6 (MACPRO51) werkt het dan wel goed?
-
Hansie, de credits gaan natuurlijk ook naar jou! Ik vind de plaatjes voor de trunks en vlans erg verwarrend! Hoe kun je nou met 8 poorten 16x een "U" invullen? Je kunt toch maar 3 trunks aanmaken met de 8G?
Wat betekenen die nummers 1-8 in het plaatje van die Vlan's eigenlijk?
-
Je moet horizontaal kijken en niet vertikaal.
Bovenaan zit een pulldown waar je een vlan kiest en de rest is dan de settings voor dat vlan.
Je hebt geen vlan aangemaakt dus alles zit in het default vlan1.
Daarna krijg je een regel waarin je de 8 poorten kunt setten en door op de vlakjes te klikken kun je kiezen tussen "E", "U" en "T"
De poorten die je in een trunk gezet hebt zijn in die regel 'greyed out" en kun je niet meer per poort zetten.
Die moeten per trunk geset worden en dat zit in de laatste regel.
-
Nu natuurlijk wel even met het schaamrood op de kaken melden aan Synology dat er niets aan de hand was met DSM 6.1.
;) :P
-
Mag ik daar ook even mee wachten totdat ik met een iPhone X een animoji kan sturen naar de supportmedewerker? Dat zou pas echt leuk zijn!


Nee, natuurlijk geef ik even netjes een inhoudelijke terugkoppeling, goed voor hun support data-base. Dat lijkt me logisch, ja toch?
Blij dat het is opgelost!
-
Meer dan 1000 euro betalen voor een animoji? Dat wordt een dure grap. :)
Ik blijf de komende jaren wel gewoon de iPhone 7 gebruiken.
-
@m4v3r1ck is een echte Apple Freak :lol:
-
Heren, ik ben een rasechte Apple fan/freak maar er zijn grenzen natuurlijk. M.i. begaat Apple met de iPhone X wellicht een blunder van epische proporties. Absurd die prijs voor een telefoon zonder voor mij echte nieuwe - need to have - innovaties. Nee die X gaat m echt niet worden en trouwens mijn iPhone 6 Plus werkt nog naar volle tevredenheid!
-
Ach, er bestaan ook auto's die erg veel geld kosten.
Iedereen mag toch lekker zelf weten wat je koopt.
Leuke telefoon die X, mooi gemaakt.
-
nou mooi dat het opgelost is mvg marcel
-
Nu natuurlijk wel even met het schaamrood op de kaken melden aan Synology dat er niets aan de hand was met DSM 6.1.
;) :P
Even nu eerst een nette mail en dergelijke, ja toch Koos?! :D
Hi Devin,
My issue was eventually solved, thanks to the great help from my fellow members on the Dutch Synology Forum (NL)!!!
https://www.synology-forum.nl/synology-dsm-6-1/nieuwe-update-procedure-in-dsm-6/msg231319/#msg231319
They found a wrong setting in my HP-1810-8G v2 and I needed to change the TRK3 “E” into “U”.
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
I hope this last feedback e-mail regarding this issue - and all the previous - can be of benefit to your developers and/or other Synology users as well! Thanks for your patience and effort to help me solve my issue.
Cheers
-
Keurig gedaan en top om dit Forum te noemen, hopelijk gaan ze dit ook in hun Knowledge Base stoppen ;D
-
MOCHT ik ook zelf überhaupt toch nog een reactie krijgen, meld ik me hier weer even in het topic! 8)
-
Bingo! 8)
Hi,
Thank you for the feedback.
We are glad that things are working well for you now.
It is a valuable information and appreciates for this feedback.
Please do feel free to contact us via below link if you have other questions or problems.
https://account.synology.com/support/support_form.php
--
Best Regards,
Technical Support
Devin
@Birdy kunnen jullie als admins/mods zien of er vanuit Synology - Taiwan - naar dit topic op ons forum is gekeken? Daar ben ik wel nog even benieuwd naar! ;)
-
Ik kan het niet zien maar, misschien @Björn wel ?
-
Nope, kan ik niet echt zien of ik moet diep in analytics gaan duiken.
-
Wat is diep-diep, kost dat veel tijd?
-
Betwijfel heeeel erg sterk of ze in Taiwan Nederlands kunnen lezen, dus wat zou dan het nut zijn.
Is niet voor niets dat je een ticket beslist in het Engels (of Taiwanees) moet schijven.
-
Google translate?