Auteur Topic: Accountbeveiliging stuurt twee mailtjes  (gelezen 3581 keer)

Offline Briolet

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 180
  • -Ontvangen: 2667
  • Berichten: 16.547
Accountbeveiliging stuurt twee mailtjes
« Gepost op: 27 mei 2018, 11:46:31 »
Ik kreeg vandaag twee mailtjes over een foute inlog vannacht. De mailtjes zijn in dezelfde seconde verstuurd. Ik heb het zelf ook getest door 3x fout in te loggen en ik kreeg de mail inderdaad dubbel binnen.

Blijkbaar een fout die het laatste jaar geïntroduceerd is. Toen ik een jaar geleden deze beveiliging uitteste, gebeurde dit nog niet.

Hebben andere dit ook ervaren? Het gaat hier dus niet om de blokkering op IP niveau, maar de account-blokkering die op browserniveau werkt en in DSM 6.1 geïntroduceerd is.

Ik heb het ook even met DSM 6.2 getest en daar gebeurt het ook.   ;D
  • Mijn Synology: DS415+
  • HDD's: 3x 3TB in SHR
  • Extra's: DS212J, RT1900ac

Offline Robbedoes

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 68
  • -Ontvangen: 88
  • Berichten: 613
Re: Accountbeveiliging stuurt twee mailtjes
« Reactie #1 Gepost op: 27 mei 2018, 23:22:05 »
Ja, dat heb ik ook al een tijd.
Het is dus al sinds een flink aantal updates geleden.
DS620slim [6x Samsung SSD 870 EVO (TLC) 4TB], 2x8GB Ram, Btrfs - DSM 7.2
met 1 pool SHR-1 (netto 18TB en 1 schijf fouttolerantie)
DS124 [1x Samsung SSD 870 QVO (QLC) 8TB] (back-up NAS) - DSM 7.2
DS214play [2x Seagate NAS HDD 4TB] (ST4000VN000) - DSM 6.2
DS115J      [1x Western Digital Red 4TB] (WD40EFRX) - DSM 6.2


 

Accountbeveiliging, hoe werkt dit?

Gestart door ufosynoBoard Synology DSM 6.1

Reacties: 16
Gelezen: 11617
Laatste bericht 10 januari 2021, 09:00:28
door Jerengina
accountbeveiliging/automatisch blokkeren

Gestart door stapperBoard Synology DSM algemeen

Reacties: 8
Gelezen: 1325
Laatste bericht 02 september 2021, 16:58:55
door stapper