Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM 5.2 => Topic gestart door: kozzmozz op 30 augustus 2015, 11:20:55
-
Sinds een week kan ik niet meer inloggen op mijn DS1513+ via QuickConnect van Synology noch via de ingestelde HTTPS-poort (5551/5552). Enkel toegang mogelijk via xxx.synology.me en lokaal LAN-adres, maar dan wel via poort 5000.
Reeds Synology hierover bericht, maar blijkbaar zou het probleem aan hun serverkant liggen?
Hier de link naar een voorbeeld (https://drive.google.com/open?id=0B_nVGixEhQkeLW55REJNcGtackk).
-
Reeds Synology hierover bericht, maar blijkbaar zou het probleem aan hun serverkant liggen?
En, gaan ze dat nog oplossen ?
Echter, v.w.b. QC meldt Synology:
Due to recent maintenance and DSM updates, some users may encounter problems when accessing their Synology NAS with their QuickConnect ID. Please try the following methods to troubleshoot this issue:
Go to DSM > Support Center > Support Services to temporarily enable or re-enable remote access. Once this issue is solved and the QuickConnect service is working properly again, you can disable remote access and set it back to its previous state.
Go to DSM > Control panel > QuickConnect to disable and then re-enable QuickConnect.
If this issue still cannot be solved, please refer to this article (https://www.synology.com/nl-nl/knowledgebase/faq/623) for other workarounds, or contact Synology support team.
Bron: https://www.synology.com/nl-nl/support/SynologyService
Maar dat heeft verder niets te maken met "de ingestelde HTTPS-poort (5551/5552)" volgens mij.
Hier de link naar een voorbeeld.
Als ik op die link klik dan krijg ik "Je hebt toestemming nodig".
Of staat daar hetzelfde voorbeeld als toegevoegd printscreen.