Synology-Forum.nl

Firmware => Synology DSM 5.1 en eerder => Topic gestart door: poitr123 op 10 maart 2013, 21:32:41

Titel: system failed to find Upnp support
Bericht door: poitr123 op 10 maart 2013, 21:32:41
Met 4.1 komn ik gewoon van buiten af in me nas en krijg ik met 4.2 wat ik ook doe deze melding ?
Titel: Re: system failed to find Upnp support
Bericht door: poitr123 op 11 maart 2013, 20:04:37
Weet niemand hier een oplossing voor ?
Titel: Re: system failed to find Upnp support
Bericht door: Robert Koopman op 11 maart 2013, 20:29:42
Je schrijft "van buiten af", waar komt die melding dan vandaan?
Titel: Re: system failed to find Upnp support
Bericht door: Dutchy036 op 12 maart 2013, 12:59:07
Citaat van: "Robert Koopman"
Je schrijft "van buiten af", waar komt die melding dan vandaan?

En
* Hoe benader je de NAS (Mobiel of vast (Computer)
* met een app of browser.
* Welke app/browser gebruik je.
* Wat probeer je te bereiken van buitenaf (DSM of Files)
* Hoe verbind je (DDNS of IP)
Etc..  :D
Titel: Re: system failed to find Upnp support
Bericht door: Rhodez op 20 april 2013, 19:40:09
Sinds de overgang naar DSM 4.2 heb ik deze melding nu ook. Deze melding staat bij mij als ik via de admin inlog via Firefox, hij staat bij de logbestanden.

Zelf kan ik zowel van 'buitenaf'(vast) als 'binnenaf' (vast) via Firefox mijn NAS benaderen. Via Synology Assistant en netwerkmappen werkt dit alleen niet meer.