Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM 5.1 en eerder => Topic gestart door: mvd op 25 januari 2014, 20:13:39
-
Gisteren update gedaan naar DSM 5.0 Beta + alle geïnstalleerde pakketten, sindsdien kan ik via mijn Telenet account nog wel email ontvangen maar niet verzenden (SMTP fout 250).
Via mijn one.com account gaat het dan wel weer! Iemand een idee?
-
Geen antwoord op je vraag maar draai jij als Telenet klant een mailserver op je synology? En alles werkt(e)? Hoe los je het probleem met de poorten onder 1023 op? :-)
-
Ik draai de mailserver en alles heeft goed gewerkt tot de update.
Van poorten heb ik niets moeten instellen.
-
Als Telenet klant? Heb je een professioneel abonnement misschien? Want sommige(n) vn die abo's hebben deze poort blokkering niet.
-
Gewoon fibernet!
-
Hoe lost je het dan op met betrekking tot de blokkering van de poorten bij telenet? Ik zou ook graag mijn eigen mailserver draaien, vandaar... :-)
-
Telenet blokkeert geen email poorten.
Mail station installeren de nodige info invullen en klaar.
Een echte mailserver is het dus niet.
-
Telenet blokkeert geen email poorten.
Gelukkig maar, anders kon geen enkele telnet klant mail ontvangen/versturen. :lol:
-
PROBLEEM OPGELOST!!
Niet gewoon in.telenet.be of uit.telenet.be gebruiken maar wel de beveiligde instellingen:
Ontvangen : pop.telenet.be poort 995
Verzenden : smtp.telenet.be poort 587
.......en het werkt perfect nu!!
-
Ok, jij haalt je mail binnen van je Telenet account. Je hebt dus inderdaad geen echter mailserver draaien... Bedankt voor de info :-)