Synology-Forum.nl

Firmware => Synology DSM 5.1 en eerder => Topic gestart door: Rudi999 op 02 september 2013, 21:23:56

Titel: Sinds update naar 4.3 geen email meer via externe apparaten, wel via mail-appl.
Bericht door: Rudi999 op 02 september 2013, 21:23:56
Gisteren naar 4.3 geupgraded. Via outlook en op mobiele apparaten krijg ik alleen maar melding "naam of wachtwoord foutief". Vreemd genoeg wordt push-mail zo af en toe wel opgehaald. via de Synology mail-aapp kan ik alle accounts wel benaderen. Heb alles al tig-keren opnieuw gestart, maar dat maakt niets uit.

Heeft iemand enige suggestie?
Titel: Re: Sinds update naar 4.3 geen email meer via externe apparaten, wel via mail-appl.
Bericht door: Edwin_NL op 04 september 2013, 20:18:35
Bij mij precies hetzelfde...
Titel: Re: Sinds update naar 4.3 geen email meer via externe apparaten, wel via mail-appl.
Bericht door: Rudi999 op 04 september 2013, 20:41:23
Heeft iets met het automatisch blokkeren te maken. Na lang zoeken zag ik dat mijn eigen externe IP adres in de blokkeringslijst stond. Nadat ik dit verwijderd had, was alles weer normaal. Mogelijk doet de upgrade naar 4.3 iets?
Titel: Re: Sinds update naar 4.3 geen email meer via externe apparaten, wel via mail-appl.
Bericht door: Edwin_NL op 05 september 2013, 07:06:22
Blokkering van mijn externe IP adres was bij mij ook het geval, deze heb ik aan de witte lijst toegevoegd (en verwijderd van de zwarte). Helaas krijg ik nog steeds de melding dat de wachttijd verlopen is. Ook via het LAN. Uitschakelen van de firewall heft het probleem (helaas) niet op.

Morgen maar weer verder zoeken.
Titel: Re: Sinds update naar 4.3 geen email meer via externe apparaten, wel via mail-appl.
Bericht door: Edwin_NL op 15 september 2013, 20:59:53
Alles opnieuw geïnstalleerd, nieuwe portforward gemaakt en in plaats van poort 587 poort 465 ingesteld met SSL/TLS en nu gaat het wel.