Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM 5.1 en eerder => Topic gestart door: fransbas op 11 augustus 2013, 11:23:41
-
Ik heb wat vreemds.... van de ene op de andere dag werk mijn QuickConnect niet meer?
Werkte feilloos met meerdere devices en sinds vanmorgen de melding in AudioStation dat hij niet verbinden kon.
Aanmelden met DNS of IP werkt wel, maar die QuickConnect is juist zo handig met de kids (hoeven ze weinig te onthouden).
In DSM gaf hij aan dat hij vanwege een netwerkfout niet kon verbinden, na opnieuw opstarten (Modem, Router, DS) nog steeds niet. Vervolgens QuickConnect aangepast en nu blijft hij staan op bezig met registreren. En het werkt dus niet.
Iemand een idee?
Gr.
Frans
-
Er zijn vandaag meer meldingen over een niet werkend Quick Connect. Het probleem van Quick Connect is dat de verbinding via een Synology server loopt. Blijkbaar zijn daar nu problemen. Bij het niet gebruiken van Quick Connect verloopt de verbinding rechtstreeks naar je nas en verbind je sneller.
Het belangrijkste voordeel van Quick Connect is dat je ook kunt verbinden vanaf een lokatie die de standaard Synology poorten blokkeert. Maar je maakt je wel afhankelijk van de Synology servers. :|
-
Dat zal het dan zijn, ik wacht het even af. Mogelijk dat het hersteld wordt.
Bedankt voor de hulp!
-
Klopt hier werkt het ook niet, en een kameraad van mijn was bij me, hij heeft ook een Synology, en heeft ook even gekeken, en zijn DS had er ook problemen mee.