Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM 5.1 en eerder => Topic gestart door: edtjuh op 13 april 2013, 12:32:05
-
Zins update 4.2 werkt mijn (110j) download station erg slecht ,gisteren liep hij vast op t download map vast en was niet berijkbaar kon wel in de andere mappen kijken, heb dus nog mn fotos kunnen redden. Heb daarna de 110j helemaal geformatteerd en op nieuw 4.2 geinstaleed ,nu alles weer geinstaleerd is ben ik weer gaan downoaden maar nu kan ik m weer niet benadereb hij zegt steeds de netwerk verbinding is mislukt .controleer uw net werk instellingen ,dat heb ik gedaan maar kan niets vinden
-
Ik heb hier ook vandaag een update gedaan nu is mijn ds212+ zo traag als wat.
Kom nu slecht op de nas via webbrowser en ook de netwerk verbinding is traag zodat ik de opnames die ik op de nas heb staan niet meer te bekijken zijn.
-
Heb de NAS op nieuw geinstalleerd en de Download station er weer opgezet en wat torrents gedownload na een tijdje al mn nas bezig is is hij niet meer te bereiken en als ik de download station weer open zeg hij steeds " verbinding is mislukt controleer uw netwerk instellingen " heb vanalles geprobeerd :( heeft iemand een oplossing ...wat ik kan doen.
-
Zo te te zien wordt je hier niet geholpen :| ,wordt maar een ticket maken
-
Gelukkig, ik ben dus niet de enige die hier last van heeft.
Sinds de laatste update is het mis en ik heb totaal niks veranderd aan de setup (hardware en software).
Ik kan dan nog wel downloaden, maar ik moet iedere keer voor ik "Download station" kan gebruiken de NAS rebooten.
Heel vervelend. :(
En jammer dat er niet door Synology wordt gereageerd. ::)
Ga ook maar is een support verzoek indienen.
-
Vreemd, ik heb ook 4.2 (3211) en downloadstation 3.3.2386 en heb nergens problemen mee.
Is het misschien gerelateerd aan de 110j of alleen aan de J-versies omdat die toch minder snel zijn.
Ik draai hem op een 213+.
Lijkt me dat Synology zelf toch echt wel zal reageren.
-
En jammer dat er niet door Synology wordt gereageerd. ::)
Ga ook maar is een support verzoek indienen.
Synology leest dit forum niet, de meeste inwoners van Taiwan zijn het Nederlands niet machtig.
Een support verzoek indienen is een veel betere en snellere methode.
Of posten op het (officiële) Engelstalige forum.
-
Lijkt me dat Synology zelf toch echt wel zal reageren.
En jammer dat er niet door Synology wordt gereageerd. ::)
Ga ook maar is een support verzoek indienen.
Synology leest dit forum niet, de meeste inwoners van Taiwan zijn het Nederlands niet machtig.
Een support verzoek indienen is een veel betere en snellere methode.
Of posten op het (officiële) Engelstalige forum.
ik ga er natuurlijk van uit dat er een ticket bij Synolgy ingediend is.
Grote bedrijven bemoeien zich inderdaad niet met alle fora die er in de wereld rondzwerven. ;D
-
Ik las het stukje tekst zo dat er nog geen verzoek was ingediend 8)
Maar dat dit nu wel gaat gebeuren.