Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM 5.1 en eerder => Topic gestart door: janjeljeroen op 03 januari 2015, 12:02:07
-
ik krijg steeds de melding dat ik geen internetverbinding heb. De melding is: verbinding mislukt, controleer uw internetinstellingen. Updates werken dus niet en ook lukt het niet meer om via quickconnect met smartphone vanuit elders in te loggen. Als ik in de DSM applicatie zit kan ik wel naar de inhoud van de NAS, dus bestanden inzien, Videostation gebruiken etc.
Dit probleem had ik voorheen niet.
Weet iemand welke instelling ik moet veranderen?
Gr
Jan
-
Heeft je router soms een reset gehad (misschien door je provider), dat wil wel eens gebeuren n.l., hierna moet je weer van alles instellen.
Of, staat je DNS wel goed, controleer Configuratiescherm>Netwerk>Algemeen.
Probeer eens 8.8.8.8 te gebruiken als DNS-Server.
-
Veel dank, het werkt meteen! Is dit een tijdelijke olpossing de 8.8.8.8.8 ?
Gr.
Jan
-
Is de DNS server van Google, kan je gerust laten staan.