Synology-Forum.nl

Firmware => Synology DSM 5.1 en eerder => Topic gestart door: Rob88 op 14 november 2013, 18:10:11

Titel: DS Audio kan niet meer aanmelden bij DS
Bericht door: Rob88 op 14 november 2013, 18:10:11
Sinds de update naar de nieuwste versie van DSM krijg ik een foutmelding wanneer ik met de app DS-AUDIO verbinding zoek met de DS. In de melding staat '....zorg ervoor dat het IP-adres van DS correct is'.
Iemand een idee?
Titel: Re: DS Audio kan niet meer aanmelden bij DS
Bericht door: Birdy op 14 november 2013, 18:58:15
Citaat
zorg ervoor dat het IP-adres van DS correct is
Beetje overbodige vraag misschien, heb je dat gecontroleerd aan beide kanten ?
Heeft je NAS soms een dynamisch adres en voorheen niet of zo ?
Titel: Re: DS Audio kan niet meer aanmelden bij DS
Bericht door: Tien op 14 november 2013, 21:05:35
en indien nee, en je gebruikt het juiste IP-adres, staat jouw mobile device toevallig op de ip-blocklist van de NAS?
Titel: Re: DS Audio kan niet meer aanmelden bij DS
Bericht door: Rob88 op 14 november 2013, 21:35:18
Ik heb helemaal niets gewijzigd en ik kan me niet voorstellen dat de update er voor heeft gezorgd dat de blocklist is aangepast.
Ik zal alle instellingen nog eens nakijken.
Titel: Re: DS Audio kan niet meer aanmelden bij DS
Bericht door: Tien op 15 november 2013, 09:17:41
laat even weten wat het was
Titel: Re: DS Audio kan niet meer aanmelden bij DS
Bericht door: Rob88 op 15 november 2013, 09:33:14
Te simpel! Ik heb m' iPhone en iPad helemaal uitgezet en na opnieuw opstarten doet de app het weer. Ik vraag me nu wel af of ik dat had kunnen weten, oftewel: staat dat ergens!
Lijkt me anders wel iets voor de handleiding.