Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: Mifootoo op 08 september 2020, 14:27:31
-
Hallo. Sinds een tijdje krijg ik geen mails meer van bewegingsdetectie. De opnames worden wel gemaakt en ik heb ook een testmail kunnen versturen maar ik krijg verder niks binnen. Meldingen van DSM komen wel binnen. De mails komen ook niet in een spammap terecht.
Alvast bedankt voor het meedenken!
-
Zou toch alle instellingen (https://www.synology.com/nl-nl/knowledgebase/Surveillance/help/SurveillanceStation/notification_email) even nalopen.
-
Uiteraard heb ik dat gedaan maar het is dan raar dat de test-mail wel wordt verstuurd maar de uiteindelijke meldingen niet. Dan moeten de instellingen toch goed staan?
-
Ik heb even getest in SS, want ik laat de cam zelf meldingen sturen naar de app van EZVIZ, maar bij mij werkt het gewoon.
[attach=1]
[attach=2]
Ik zou niet zo direct weten waarom het bij jou ineens niet meer werkt, ondanks dat de test mail wel werkt.
Kan je als test, eens een ander e-mail adres (liefst van een andere provider) kunnen uitproberen ?
-
…maar het is dan raar dat de test-mail wel wordt verstuurd maar de uiteindelijke meldingen niet. Dan moeten de instellingen toch goed staan?
Dat een test-mail wel werkt, betekent alleen dat de mail instellingen kloppen.
-
Nou ik heb echt alle vinkjes uitgezet, ook bij regels, pushmeldingen en geavanceerd, daarna weer alles wat nodig was aangevinkt en voila! Bedankt voor de hulp!
-
Dan was er zeker een "bitje omgevallen".