Auteur Topic: vivotek ip7161 ip-camera  (gelezen 2123 keer)

Anonymous

  • Gast
vivotek ip7161 ip-camera
« Gepost op: 10 maart 2010, 14:26:33 »
Ik heb hulp nodig met mijn vivotek ip7161 ip-camera
ik krijg deze niet werkend met de synlogy  surveillance software!
De surveillance software vindt de camera wel maar helaas geen streaming video!

De vivotek software heb ik gebruikt om de camera te voorzien van algemende
instellingen en streaming video beelden zijn te zien.
De vivotek software heb ik gebruikt voor de standaard instellingen zoals een naam/ip adres/video formaat/create user.
ik heb niks verandert aan de standaard netwerk instellingen
Wie kan mij helpen!

Offline bolnes

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 6
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 27
Re: vivotek ip7161 ip-camera
« Reactie #1 Gepost op: 13 maart 2010, 23:20:06 »
doet hij het al ??
als ik het goed begrijpt voer je bij camera toevoegen -> apparaatgegevens ->
je ip-adres in en goed poort en Vidiotek en ip7161 in dien nodig gebruikersnaam en ww en als je dan op camera testen drukt dan zie je geen beeld geeft hij ook geen melding wat er loos is


 

VivoTek IP8332

Gestart door VideoProBoard Surveillance Station

Reacties: 1
Gelezen: 2084
Laatste bericht 15 augustus 2010, 08:27:39
door Anonymous