Synology-Forum.nl

Packages => Officiële Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: Evanderlee op 01 november 2011, 18:07:12

Titel: Tijdlijn (Timeline)
Bericht door: Evanderlee op 01 november 2011, 18:07:12
Op de RS810RP+, is de laatste versie (DSM 3.2-1944), mede door de verbeteringen in de Surveillance geïnstalleerd. Surveillance lijkt nu goed te gaan. Met de Axis camera's is motion detection beter dan het was. Echter in de Timeline (Tijdlijn) is de huidige dag van opname uitgegrijsd (Er is geen gebeurtenis om af te spelen?). Ondanks de opnames die dag. "Gewoon"op spelen klikken laat de events zien. Het staat echter insecuur, met name voor de beheerders. Iemand anders ook deze ervaring? Naast het feit dat nu al op 10-12-2011 volgens de blauwe datum een event heeft plaatsgevonden (cameras staan allen op Interne NTP + Timezone, RS810 eveneens)
Titel: Re: Tijdlijn (Timeline)
Bericht door: Supermart op 02 november 2011, 22:21:10
Ik heb hier hetzelfde probleem sinds de tijd verzet is! Ben in bezit van twee modellen die beide exact hetzelfde probleem vertonen. Een DS411+II (DSM 3.2-1944) en een DS209 (DSM 3.2-1922). Heb surveillance station al opnieuw opgestart, geconfigureerd e.d. maar niks blijkt te helpen. Wel via iphone app terug te kijken (met juiste tijd/datum codering) maar niet in de tijdlijn zelf. Pas de volgende dag word het event pas zichtbaar van de dag ervoor terwijl je gelijk op afspelen druk het wel zichtbaar is! Beide modellen met verschillende software versie's.
Titel: Re: Tijdlijn (Timeline)
Bericht door: Supermart op 03 november 2011, 21:26:27
Het probleem speelt bij meerdere forums van synology...
Zie onderstaande linkjes:

http://forum.synology.com/enu/viewtopic ... 82&t=43152 (http://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?f=82&t=43152)

http://www.synology-forum.de/showthread ... -w%E4hlbar (http://www.synology-forum.de/showthread.html?24454-Aufgezeichnete-Videos-im-Kalender-nicht-mehr-w%E4hlbar)
Titel: Re: Tijdlijn (Timeline)
Bericht door: jamaz op 03 november 2011, 22:10:55
Hier hezelfde probleem. Vanalles geprobeerd, maar helaas zonder resultaat. Op de Iphone werkt het wel.

DS710+
DSM 3.2-1944

Wanneer komt synology met een passende oplossing?
Titel: Re: Tijdlijn (Timeline)
Bericht door: Evanderlee op 11 november 2011, 11:30:13
De oplossing via Synology (tijdelijk);
Disable timezone-automatic adjust daylight saving time op je PC! Dit help inderdaad (w7).