Auteur Topic: Surveillence Station | Verbinding alle camera's verbroken  (gelezen 3066 keer)

Dit onderwerp bevat een als beste antwoord gemarkeerd bericht. Klik hier om er direct naartoe te gaan.

Offline Sly

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 5
Surveillence Station | Verbinding alle camera's verbroken
« Gepost op: 28 november 2015, 23:37:47 »
Ik heb sinds ruim een jaar zonder enkel probleem 4 Aldi camera's op mijn NAS aangesloten. Ik heb 2x de SUPRA IP1A en 2x de SUPRA IP2. Enkele camera's zijn aangesloten via WIFI en enkele bedraad. In de synology software heb ik de instellingen van de FOSCAM FI8910W gebruikt.
Sinds enkele dagen heb geen verbinding meer via de synology software en wordt de melding "verbinding verbroken" weergegeven in het IP-camera scherm.
Rechtstreeks via mijn browser (WIFI of bedraad via de router) krijg ik gewoon verbinding en beeld.
Ik heb de camera's / NAS / router gereboot maar het probleem blijft.... krijg via mijn NAS geen verbinding :(
(firmware camera's is up2date | software NAS is ook up2date)

Heeft er iemand tips 'n tricks?

  • Mijn Synology: d
  • HDD's: DS212+

Offline RIB Runner

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 24
  • -Ontvangen: 3
  • Berichten: 91
Re: Surveillence Station | Verbinding alle camera's verbroken
« Reactie #1 Gepost op: 01 december 2015, 10:05:48 »
Zijn er wellicht andere ip adressen aan de cameras uitgedeeld? Kloppen de poorten nog? Wat heb je veranderd vlak voordat het probleem ontstond?
  • Mijn Synology: DS214Play
  • HDD's: 2

Offline Sly

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 5
Re: Surveillence Station | Verbinding alle camera's verbroken
« Reactie #2 Gepost op: 01 december 2015, 22:19:58 »
De IP-adressen zijn nog hetzelfde en de camera's zijn zonder problemen rechtstreeks (via IP) te benaderen. Via de NAS krijg ik geen verbinding. Ik heb niks veranderd. Er zijn wel misschien wel een of meerdere updates geweest. Ik ben dus ook benieuwd of er meer gebruikers met dezelfde configuratie hetzelfde probleem hebben.
  • Mijn Synology: d
  • HDD's: DS212+

Gemarkeerd als beste antwoord door Sly Gepost op 21 december 2015, 21:05:21

Offline jervanheg

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 20
  • Berichten: 210
Re: Surveillence Station | Verbinding alle camera's verbroken
« Reactie #3 Gepost op: 09 december 2015, 14:55:24 »
Ik heb net een halve nacht doorgebracht om mijn Foscam 9805w (weer) aan de praat te krijgen. Na het installeren van een UPS werd de verbinding met de camera om de minuut verbroken, en dat zonder aanwijsbare reden, want net zoals bij jou bleef de camera stabiel bereikbaar via Foscam webinterface, en ook SS herkende de camera bij elke verbindingstest. ALLEs heb ik geprobeerd: ethernetkabel veranderen, poorten/IP veranderen, protocol veranderen, resetten, firmware updaten, framerate/bitconytrole.resolutie,... maar niets hielp, tot.... ik het SS pakket eens de-installeerde en opnieuw installeerde. En Voorwaar, Hij Zag dat Het Goed Was. Alles draait weer probleemloos.
Effe proberen, zou ik zeggen.

Offline Sly

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 5
Re: Surveillence Station | Verbinding alle camera's verbroken
« Reactie #4 Gepost op: 21 december 2015, 21:12:48 »
@jervanheg

txs voor je reply! Een herinstallatie van de SS heeft ook mijn problemen verholpen :-)
Na een paar dagen van alles en nog wat proberen had ik het echt een beetje gehad.. Duurde ook ff voordat ik het weer kon oppakken. Maar uiteindelijk met jouw tip snel opgelost.

Ben wel heel erg benieuwd wat het probleem heeft veroorzaakt en hoop niet dat dit bv tijdens een vakantie gebeurd.
  • Mijn Synology: d
  • HDD's: DS212+


 

Surveillence Licentie

Gestart door Mike OudtBoard Surveillance Station

Reacties: 1
Gelezen: 674
Laatste bericht 13 maart 2021, 19:01:56
door Birdy