Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: Lemonz op 13 december 2017, 15:12:10
-
Beschik over 3 camera's, 2 hiervan zijn ingesteld om enkel op te nemen bij beweging, de 3de doet continue opnames.
Cam 1 heeft gisterenavond zijn laatste bewegingsopname gedaan (terwijl er sindsdien al een heleboel bewegingen voorbij gegaan zijn)
Cam 2 is er daarnet mee gestopt (laatste bewegingsopname was rond 14h, de bewegingen nadien worden niet meer opgenomen)
Cam 3 blijft happy ever after continue opnemen zonder problemen.
Heb inmiddels het hele boeltje al eens laten herstarten, "bewegingsopname" aangepast naar continue (welke hij dan ook doet), maar van zodra deze terug naar "bewegingsopname" wordt overgezet (en we zorgen voor een beweging voor het beeld).. geen opnames...
Ik vermoed dat de laatste update van SS hier wel eens mee te maken kan hebben welke gisterenavond heeft plaatsgevonden.
Iemand nog soortgelijke issues &.. how to resolve..? mogelijkheid om zonder schade SS terug te downgraden?
EDIT: Zonet gedowngrade naar de oude versie (te vinden op https://usdl.synology.com/download/Package/spk/SurveillanceStation/8.1.1-5408/ ) en alles werkt terug zoals voordien.. BUG in nieuwe versie dus.
Opgepast: Voor het manueel installeren van de vorige versie goed uitkijken dat je het juiste bestand download, de juiste versie kan je best vinden door op de officiële Syno support pagina jouw model aan te duiden en vervolgens bij packages de laatste (buggy) versie van Surveillance Station te downloaden, de bestandsnaam hiervan kan je dan opzoeken in op de pagina hierboven vermeld (maar dan dus de vorige versie).
EDIT2:
Blijkbaar was mijn bovenstaande how-to-downgrade ver van duidelijk genoeg en heeft @Birdy een uitgebreide versie geschreven :-)
1 - Kies je DS hier (https://www.synology.com/nl-nl/support/download)
2 - Ga naar Pakketten
3 - Kies een pakket. (voorbeeld is dus SS)
4 - Ga met de muis naar Download (spk), je ziet dus een handje.
(Link naar bijlage)
5 - Onderin je browser (althans in Chroom) zie je de Package naam, met daarin de CPU type, in dit geval:
(Link naar bijlage)
EN wat ook kan:
6 - Ga met de muis naar Download (spk)
7 - Rechtermuis knop en kies Link adres kopiëren.
(Link naar bijlage)
8 - Plak deze daarna in Notepad of zo: https://global.download.synology.com/download/Package/spk/SurveillanceStation/8.1.2-5469/SurveillanceStation-x86_64-8.1.2-5469.spk
;D
-
Ik heb SS gisteren ook geupdate. Bij mij neemt er 1 camera continu op en de rest alleen bij beweging.
Ik zie hier geen issues. Het aantal opnames is vergelijkbaar met andere dagen.
De cliënt moet wel ge-update worden. Dit is niet bij elke update strikt nodig, maar wel bij deze update.
-
Hier hetzelfde probleem. Maakt sinds de update geen opnames meer (beweging)
-
Hier ook geen opamens meer bij beweging
groetjes Ivo
-
Beeld valt bij 1 camera regelmatig weg in live View.
Nieuwste software van gisteravond.
Nog iemand dit probleem?
-
Mijn 2 camera's nemen normaal op, alleen bij beweging.
-
@steven73 Ik heb je Topic maar hier toegevoegd.
-
Zelfde probleem hier met 1 van de 2 cam's. Gelukkig de minst belangrijke maar toch...
Is er al ergens een melding van Synology dat de bug is opgemerkt en er een update gaat komen?
-
Nope...misschien kan iedereen even een Support Ticket inleggen ?
Hoe meer hoe beter.
-
Hier helaas na de update hetzelfde probleem :oops:
2 Camera's die normaal altijd opnemen bij beweging nemen nu beide niks meer op, hopen dat deze bug snel wordt verholpen.
-
Continu opnemen werkt overigens ook niet.
-
hier maar ook terug gegaan naar de vorige versie.
-
Ik 'mag' van Package center blijkbaar niet downgraden naar een oudere versie.
Wat is de juiste procedure (zonder alles weer te moeten instellen)?
Ik heb het probleem ook bij Synology Support aangemeld.
-
SurveillanceStation-armada375-8.1.1-5408.spk (https://archive.synology.com/download/Package/spk/SurveillanceStation/8.1.1-5408/SurveillanceStation-armada375-8.1.1-5408.spk) zou voor jouw DS215j (Marvell Armada 375 88F6720) de juiste moeten zijn.
Bij mij loopt de NAS vast bij het downgraden
Je het als volgt gedaan:
- SS 8.1.2-5469 verwijderen.
- SS 8.1.1-5408 handmatig installeren.
Zo ja, wat bedoel je precies met "vastlopen" ?
-
Ook hier geen motion detection, nu proberen terug te gaan naar de vorige versie.
-
Als ik de nieuwe verwijder blijven mijn instellingen/settings/etc. dan bewaard of mag ik daarna alle IPCAM's weer instellen?
vastlopen was het niet, ik had de service even moet stoppen....
-
In SS kan je de settings exporteren en later weer importeren.
-
Dit heb ik gisteren gedaan, dan krijg je bij het importeren verplicht een andere cameranaam. Bij het opnemen en het naderen van de quotum op de schijf gooit SS niet de oude bestanden weg, maar die van de nieuwe cameranaam. Ik moet nu iedere dag de laatste dag weggooien. Waarschijnlijk doe ik ets verkeerd en zou het wel kunnen lukken, maar helaas staat dat nergens vermeld.
@GroetnutAssn MOD: Niet onnodig citeren.
-
Ik heb SS er een paar jaar geleden al eens afgegooid en een oudere versie erop gezet. Volgens mij heb ik niets aan de settings hoeven te veranderen of importeren.
Bij het verwijderen kreeg je de vraag of je de beelden en settings wilde bewaren.
-
vanmorgen SS ook verwijderd, en handmatig opnieuw geïnstalleerd. Ik hoefde ook niets te importeren o.i.d. Alles stond zoals het was, en werkt weer prima. Alle "oude" beelden staan netjes waar het hoort.
-
Hier dezelfde verschijnselen. Mijn 2 camera's staan op bewegingsdetectie. Na de zeer recente update was de ene (Escam QD500) continue aan het opnemen, de andere (Foscam C1) nam geen beweging meer waar.
Na SS uninstall en handmatig de voorlaatste versie installeren (8.1.1-5408, voor mijn DS412+ de x64 variant) installeren doet alles het weer naar behoren.
O ja: wel weer een geschikte Windows SS client installeren, dat gaat -na aanklikken van de client- bijna vanzelf.
Ik heb wel een ticket ingediend ...
(Wilde gok: kans dat de laatste SS het wel goed doet met de laatste DSM update, maar die is teruggetrokken.)
-
goeie avond
waar kan ik een oudere versie downloaden.
dank
-
Even het eerste bericht lezen.
-
Downgraden snap ik, maar welk pakket moet ik ( na het verwijderen van de huidige) installeren ?
Ik heb een 916+
Ik had het probleem bij Synology aangemeld, daar krijg ik de tip om de instellingen te controleren.
Dit heb/had ik gedaan en toen werd het stil bij hen.
ps, ik zie net dat er 1.30 uur opnames met motiondetection gestart en gestopt zijn. Dit bij stil weer :'(
-
Je hebt een Intel Pentium N3710 CPU, dus deze downloaden: SurveillanceStation-x86_64-8.1.1-5408.spk (https://archive.synology.com/download/Package/spk/SurveillanceStation/8.1.1-5408/SurveillanceStation-x86_64-8.1.1-5408.spk)
-
Dank je Birdy
-
Dag Birdy,
Mijn DS 916+ loopt weer als een zonnetje, nogmaals dank.
Mijn oude DS 413 staat bij mijn zoon en deze heeft hetzelfde probleem, welk bestand moet ik daarvoor gebruiken? Bvd Bert
-
De DS413 heeft een Freescale PowerPC (PPC) CPU, dus deze downloaden: SurveillanceStation-ppc-8.1.1-5408.spk (https://archive.synology.com/download/Package/spk/SurveillanceStation/8.1.1-5408/SurveillanceStation-ppc-8.1.1-5408.spk)
-
:thumbup:
-
Hallo, heb de update ook gedaan en had er geen problemen mee. Tot vandaag dus , van de 6 camera's neemt er nog eentje op. En ja ik heb de cliënt ook bijgewerkt. Wat te doen, zoals hierboven beschreven vorige versie opzetten of nog even afwachten tot Synology zelf oplost. Maar dit zal weer een eeuwigheid in beslag nemen zeker.
-
Maar dit zal weer een eeuwigheid in beslag nemen zeker.
Ervaring ? ;)
Wat te doen, zoals hierboven beschreven vorige versie opzetten of nog even afwachten tot Synology zelf oplost.
Kun je zelf toch wel beslissen ?
Heb je ook al een Ticket ingelegd ?
-
Hallo, nee geen ticket ingediend. Ik heb een DS713+ heb daarjuist eens opgezocht maar zie dat er 13 verschillende zijn hoe weet ik welke ik moet nemen. En is dit dan in package center ss verwijderen en dan handmatig de vorige versie opzetten.
mvg j p[attachimg=1]
-
De laatste: [attachimg=1]
-
Bedankt Birdy, het zullen je er misschien al veel gezegd hebben maar je bent gewoon top.
Thx voor de snelle respons.
Zie dat je terwijl ik aan het typen was een andere versie geplaatst heb of ben ik mis.
-
Klopt, zat er ff naast ;D
-
Hallo, bedankje hier voor starter topic Lemonz die er snel bij was om dit topic te starten waardoor ik en nog anderen snel een oplossing aangereikt kregen en wisten dat we niet alleen met dit probleem te maken hadden. En Birdy voor de altijd snelle respons en de goede info per gebruiker. En natuurlijk ook de andere gebruikers voor hun bijdrage. Ik heb dus in package center Surveillance station verwijdert en bij het bevestigen voor verwijdering krijg je automatisch bericht dat je kan aanvinken om instellingen te behouden en opnames te behouden (dus gewoon beide aanvinken) en verwijderen. Dan door de hulp van Birdy de juiste vorige versie gedownload, ik had specifiek mijn model nummer ingegeven en dan gezocht naar de vorige versie maar daar kwamen 13 verschillende uit. Mag je me altijd gerust nog eens laten weten Birdy hoe jij kan zien of weet welke versie iemand moet hebben. Dan terug in package center handmatig installeren kiezen en dan kan je selecteren waar je bestand gedownload hebt en voila de klus is geklaard. Bij het opnieuw openen van SS krijg je automatisch bericht voor de software client te installeren. Nu al de camera's eens voorbij gelopen en alles werkt weer zoals het was.
mvg jean-paul :) :) :)
-
Mag je me altijd gerust nog eens laten weten Birdy hoe jij kan zien of weet welke versie iemand moet hebben.
Simpel:
1 - Kies je DS hier (https://www.synology.com/nl-nl/support/download), in jou geval de DS713+.
2 - Ga naar Pakketten
3 - Kies een pakket. (voorbeeld is dus SS)
4 - Ga met de muis naar Download (spk), je ziet dus een handje.
[attachimg=2]
5 - Onderin je browser (althans in Chroom) zie je de Package naam, met daarin de CPU type, in dit geval:
[attachimg=1]
EN wat ook kan:
6 - Ga met de muis naar Download (spk)
7 - Rechtermuis knop en kies Link adres kopiëren.
[attachimg=3]
8 - Plak deze daarna in Notepad of zo: https://global.download.synology.com/download/Package/spk/SurveillanceStation/8.1.2-5469/SurveillanceStation-x86_64-8.1.2-5469.spk
;D
-
Thx voor de tip Birdy.
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
-
Beste allemaal,
Dank voor de duidelijke info.
Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan en kom nog een ding tegen.
Ik heb de één na laatste versie gedownload en deze herplaatst met handmatig installeren.......eindigend op 8.1.1-5408.spk.
Krijg nu de melding dat deze niet compatible is met mijn DSM.
Ik zie nu iets over het hoofd en weet niet wat.
Moet ik SSC nog herplaatsen?
Dank tot zover.
6 in-line
-
Krijg nu de melding dat deze niet compatible is met mijn DSM.
Dan heb je de verkeerde gedownload, zie hierboven (https://www.synology-forum.nl/surveillance-station/surveillance-station-neemt-geen-beweging-meer-op-enkel-continue/msg238427/#msg238427) welke je moet downloaden voor jouw DS.
-
Een verkeerde versie downloaden moet niet eens kunnen als je de downloads via de volgende manier opzoekt:
Ga gewoon naar de download pagina voor je eigen nas, kies pakages, SS en vervolgens "alle versies". (Zie ook het betreffende plaatje in deze post (https://www.synology-forum.nl/surveillance-station/surveillance-station-neemt-geen-beweging-meer-op-enkel-continue/msg238427/#msg238427) van Birdy)
Onderaan bijna op elke synology pagina staat wel een link naar het "download center".
Ik moet wel toegeven dat dit alleen voor het SS pakket werkt. Bij de andere pakketten is die optie er niet.
-
Beste Briolet & Birdy,
Dank voor de sneller reacties, fijn hoor!
Ik heb inderdaad de lijst uit deze post erbij gepakt .....uhmm sorrry .......maar niet gelet op welke CPU ik heb, de Armada 370.
Dank dat jullie mij weer op het spoor hebben gezet.
Prettig weekend
6 in-line
-
Ik moet wel toegeven dat dit alleen voor het SS pakket werkt. Bij de andere pakketten is die optie er niet.
Welke optie is er niet ?
-
De optie om "alle versies te downloaden" via het download center, staat alleen bij het SS pakket. Het is mij een raadsel waarom hier wel en de rest niet.
-
Ik snap je nog niet eigenlijk, ik kan n.l via Download Center > All Downloads wel alle versies downloaden, je komt als eerste in:
[attachimg=1]
Klik op Parent
Klik op Package
Klik op spk
Klik op een package
Klik op de versie
Klik op de geschikte DS (CPU) die je nodig hebt.
-
Hier ook de vorige versie moeten terug zetten.
Dit leert me toch weer van niet altijd direct te updaten naar de nieuwste versie.
-
Ik snap je nog niet eigenlijk, ik kan n.l via Download Center > All Downloads wel alle versies downloaden, je komt als eerste in:
Dit topic gaat over een pakket, niet over DSM zelf. Wat jij laat zien is het de keuze voor DSM. Bij pakketten heeft alleen SS de optie om alle versies te laten zien, de andere pakketten hebben die optie niet.
Als je dit bij SS kiest, kun je wel naar de parent directory om alle andere pakketten te zien. Maar dat is natuurlijk een niet logische omweg.
-
:idea: :idea: Got you:
[attach=1]
Idd, dat zouden ze voor ALL packages moeten doen.
Maar goed, via de bekende omweg(en), kan je er toch aan komen. 8)
-
Inmiddels ook weer terug naar de vorige versie en het loopt weer zoals het was. Alle instellingen en beelden werden naadloos overgenomen. Wel moest ik ook de cliënt en plug-in terugzetten, ik weet niet of dat een Mac OSX dingetje is.
Er staat een ticket uit (Synology Support Ticket: #1216978), maar ik krijg niet de indruk dat ze daar al door hebben dat het een probleem is. Ik krijg het voorstel om de threshold and sensitivity settings aan te passen totdat het wél werkt. Een afscheepantwoord? De reactie op mijn eerste 'klacht' kwam al 3 dagen...
Ik heb laten weten dat er een aantal forumleden terug zijn naar de vorige versie die wel werkt en dat we wachten op een update.
-
Client en plug in is op alle aparaten, niet enkel op mac.
-
Wat in deze hele discussie mist, is de manier van detectie. Camera of nas.
Als het de camera is, dan reageert hij niet goed op de trigger van de camera.
Als het de nas is, dan kan het inderdaad zijn dat ze hebben lopen knoeien met de gevoeligheidswaardes voor detectie.
-
Ik laat de NAS bepalen of het opgenomen moet worden, maar zelfs dan kon ik de opnames niet werkend krijgen. Ik had de gevoeligheid op 98 en de drempel op 1 staan. Ik denk dat er meer aan de hand is dan alleen dit.
-
Ik heb net bericht gehad dat het probleem in onderzoek is, NA het bericht van3 dagen geleden dat ik eerst de gevoeligheid moest controleren en inregenen
Bericht van Synology:
Hi Bert,
Thank you for your info.
I will have our developers look into this some more.
In the meantime, terribly sorry for your inconvenience!
Best regards,
Alexander W.
-
Dat is dezelfde Alexander die mij geantwoord heeft. Nu naar hopen dat zet het serieus nemen en oplossen
-
Zelfde probleem. Motion detection via SS werkt niet meer, beide camera's op Motion detection via de camera ingesteld.
Melding gemaakt bij Synology.
-
Ik zie dat SS bij mij ook een rommeltje is :o
Ik dacht na dit https://www.synology-forum.nl/surveillance-station/liveweergave-(beeld-en-tijd)-staat-stil/ debacle dat e.e.a was opgelost, maar blijkt dus niet waar te zijn.
Downgrade naar een vorige versie zal voor de nieuwere DS218+ niet opgaan, of wel?
-
Kan gewoon hoor: SurveillanceStation-x86_64-8.1.1-5408.spk (https://archive.synology.com/download/Package/spk/SurveillanceStation/8.1.1-5408/SurveillanceStation-x86_64-8.1.1-5408.spk)
-
Even voor de duidelijkheid, de vorige versie had ook al problemen met de liveweergave, dus hoever moet ik dan terug?
-
Geen idee, je had het immers over "Downgrade naar een vorige versie" en die heb ik je gegeven. ;)
-
De meesten in dit Topic zijn teruggegaan naar de voorgaande versie en die werkt.
Maar goed.....hier staan alle versies (https://archive.synology.com/download/Package/spk/SurveillanceStation/) dus, effe testen welke voor jou dan wel werkt.
-
@Birdy
Helder en waarvoor dank :thumbup:
Een beetje terug lezend, lijkt het erop dat het probleem allanger bestaat, dit lijkt ook te kloppen met mijn opname van 2 camera's die op continu opnemen staan, en ik zie een flink gat waar ik me niet van bewust was.
Dus voormij geldt dan ook, niet direct updaten
-
Vandaag kreeg ik een reactie van Synology Support:
Thanks for your info and glad to let you know that we have a repacked version on our website, which you should install manually.
Please download from here (https://global.download.synology.com/download/Package/spk/SurveillanceStation/8.1.2-5469/SurveillanceStation-armada375-8.1.2-5469.spk) and install manually and try again.
Let me know if it doesn't resolve your issue.
ik heb nog geen tijd gehad om deze te installeren/testen
-
Let op iedereen, dit is alleen voor Armada375 CPU NASsen en staat op een niet reguliere plaats/site en dus nog niet een officiële release.
Dus voorlopig om te testen alleen op een Armada NAS.
-
Jammer, maar helaas. Versie 8.1.2-5469 die ik mocht uittesten doettut ook niet. Ben weer terug naar 8.1.1-5407 en de opnames lopen weer bij bewegingsdetectie.
Goede leer voor de volgende keer: even wachten met updaten
-
Welke moet ik hebben voor de DS418j? Deze heeft een realtek cpu, maar kan deze niet vinden :wtf:
-
Kijk eens even hier (https://www.synology-forum.nl/surveillance-station/surveillance-station-neemt-geen-beweging-meer-op-enkel-continue/msg238427/#msg238427), Birdy heeft dat daar mooi uitgelegd met foto's bij. Zou da willen doorsturen hebben als citaat maar weet niet hoe dat werkt misschien kan iemand dat eens uitleggen.
-
Oeps, beter kijken de volgende keer :o.. thnx, gevonden :)
-
Zou da willen doorsturen hebben als citaat maar weet niet hoe dat werkt misschien kan iemand dat eens uitleggen.
Zag dat je het gevonden had, het hele verhaal als citaat :lol:
Je kunt dan beter doorverwijzen (Hyperlink) naar de betreffen reactie, heb het maar even aangepast. ;)
-
hmm, heb hem volgens mij toch niet.. wie weet welke ik nodig heb?
-
Ja....deze: SurveillanceStation-armv8-8.1.1-5408.spk (https://archive.synology.com/download/Package/spk/SurveillanceStation/8.1.1-5408/SurveillanceStation-armv8-8.1.1-5408.spk)
-
Thnx Birdy (ook de andere die hebben meegeholpen), deze versie werkt :clap: :thumbup:
-
8)
-
ik zie dat SS maar 1,5 dag opneemt ipv 29 ingestelde dagen :o
@Birdy welke versie zou ik kunnen uitproberen? want dit werkt zo niet :o
-
Welke versie? Iedereen wil graag terug naar de vorige versie, toch ?
Dus: 8.1.1.5408.
-
Heb je ergens een maximaal aantal GB ingesteld voor de opname?
-
@Birdy bedankt :thumbup:
@Nelissuh Ja dat had ik wel, maar wat het was ben ik vergeten :o maar ff rekenen tussen de oude en nieuwe map, bleek dat de opgegeven 10Gb ver uit te laag is. Heb het nu flink verhoogt naar 340Gb (oude map was 335Gb). Dus ik kijk het even aan voordat ik een downgrade ga inzetten. De migratie tussen de DS216play naar de DS218+ is niet succesvol verlopen, mogelijk door mijn eigen verkeerde keuze.
-
…Iedereen wil graag terug naar de vorige versie, toch ?
De meesten niet hoor. Blijkbaar gaat het alleen mis als SS zelf de detectie doet. In het algemeen is het slimmer om de camera de detectie te laten doen en niet de cpu van de nas nog eens extra te belasten met de beeldanalyse. Per slot heeft de camera ook een cpu die berekend ik op dit rekenwerk.
Ik heb 3 verschillende merken cameras en allen hebben uitgebreidere detectiemogelijkheden dan SS zelf. Vooral de HikVision waar je de detectie voor dag en nachtmode onafhankelijk kunt instellen.
-
…Iedereen wil graag terug naar de vorige versie, toch ?
Het was natuurlijk direct gebaseerd op de vraag van @Vuurvreter. ;)
-
Ook hier de geen-opname-bij-bewegingdetectie-door SS bug van de laatste versie. Gedowngrade naar voorlaatste, probleem opgelost.
-
Hoi,
Heeft iemand een oplossing?
Ik wil downgraden maar krijg geen toestemming:
(http://[attach=1])
Groetjes Marco
-
Je moet natuurlijk eerst SS verwijderen.
-
Bedankt voor de zeer snelle reactie, alles lijkt weer te werken.
Hopelijk komt er snel een goede update :)
Marco
-
Iedereen die aan de oplossing heeft gewerkt heel erg bedankt.
Bij mij was SS op 12 december automatisch geupdate en heeft goed gelopen tot gisteren ochtend.
Ik merkte het vandaag, van alles geprobeerd, camera zelfs verwijderd en opnieuw ingevoerd, helaas.
Toen hier via het forum de vorig versie gedownload voor mijn 213+, (eerst SS verwijderd) en toen handmatig geïnstalleerd en het werkt weer.
Voor de zekerheid nu maar even de automatische update uitgezet.
Hopelijk snel een update zonder bug.
Thanks allen. :thumbup:
-
Advies: niet alleen packages auto update uitzetten maar ook voor DSM, je kunt dan zelf bepalen wanneer je wilt updaten ;)
-
Er zijn ondertussen al twee updates geweest van dsm, na de eerste heb ik eens geprobeerd met de nieuwste ss maar dat werkte nog niet, zal deze avond nog eens proberen met de laatste nieuwe. Dat is nu bij mij 6.1.4-15217 Update 5.
Voila heb nog eens geprobeerd met de laatste nieuwe ss na de laatste update van dsm, maar werkt ook nog niet. Ook eens detectie laten doen door de camera's zelf maar da werkte ook niet (zoals Briolet aangegeven had), dan was er van de 6 eentje die opnam maar da had ik bij laatste ss ook. Dus voorlopig de versie 8.1.1-5408 van SS blijven gebruiken.
-
Vanmorgen de update naar SS 8.1.3-5473 gedaan, de bewegingsdetectie (Foscam camera's) werkt weer.
-
Hallo, merci voor de info. Heb ook alle updates gedaan en inderdaad werkt weer en hopelijk blijft het zo, want de vorige update heeft het bij mij toch wel een paar dagen geduurd voor ss niet meer opnam. Wat ik wel raar vind is dat ik in Package Center versie 8.1.2-5469 zie staan maar niet 8.1.3-5473. Dus mochten er nog personen zijn die het via package center doen geen schrik hebben als je die 8.1.2-5469 installeert zet hij er automatisch de 8.1.3-5473 op. Alez bij mij was dit toch het geval. En je zal natuurlijk ook weer de Client moeten vernieuwen maar dat meld hij wel als je ss opent.
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
-
Bewegings detectie van 7 foscams weer stuk hier De update heeft dus niet alles opgelost is paar weken goed gegaan na de update... even switchen tussen detectie door camera vs SS lost het weer op. zeer vreemd en balen
-
Ik heb nog steeds problemen met motion detectie met versie 8.1.3-5473. al sinds december 2017.
Ik heb al verschillende keren alles opnieuw ingesteld dat werkt soms een dag, en dan is het weer mis. ik heb 3 foscam's draaien.
Weet iemand misschien een oplossing hiervoor ?
-
Ik dus ook met diverse Foscams.. :oops:
-
goede dag
ik heb ook 3 foscams FI9805W. Sinds de update nemen 2 van de 3 camera's via bewegingsdetectie niet goed op (dan wel dan niet). Bewegingsdetectie word gedaan door SS
Ik was heel content met SS maar vind het nu onbetrouwbaar
Groetjes Ivo
-
Ik denk dat iedereen, die met dezelfde issues zitten, beter even een Ticket voor Synology Support kunnen inleggen.
-
Hoi, sinds de laatste updates draait alles weer normaal bij mij.
DSM 6.1.5-15254
Surveillance Station 8.1.3-5473
-
Ik heb zojuist een ticket aangemaakt. :)
-
Er is afgelopen 24 uur gewerkt aan mijn probleem.
Het lijkt weer goed te werken, maar even afwachten of het ook blijvend is.
Ik heb alleen een mail ontvangen van Synology dat het weer werkt, maar niet wat ze aangepast hebben.
Ik heb ze wel een mail gestuurd met deze vraag.
Ik zie dat ik nu draai op versie 8.1.4-5487 (nieuwste versie was volgens mij 8.1.3-5473)
-
Die versie is idd nieuwer dan wij kunnen downloaden. ;)
-
nieuwste versie was volgens mij 8.1.3-5473
Klopt, released: 24-Dec-2017.
8.1.4-5487 zal dan wel binnenkort ter beschikking komen.