Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: duduf op 01 juli 2017, 14:04:00

Titel: Surveillance station client live view werk niet
Bericht door: duduf op 01 juli 2017, 14:04:00
Al enige tijd doet live view via de surveillance station client (op me windows pc) het niet meer. Krijg enkel een grijs vlak met eromheen een geel rand te zien. Iemand enige idee wat het probleem zou kunnen zijn?

Het gaat om een DS415play met een Foscam FI9828W en allebei up to date.
Titel: Re: Surveillance station client live view werk niet
Bericht door: duduf op 03 juli 2017, 09:29:00
Niemand?
Titel: Re: Surveillance station client live view werk niet
Bericht door: pcwestlandservice op 03 juli 2017, 13:38:59
Ik zou dit melden bij Synology?

Ik heb circa 20 nassen draaien, en nog nooit geen probleem met de client....
Je zou kunnen de beta te installeren op je nas, en kijken of het dan werkt ?
Titel: Re: Surveillance station client live view werk niet
Bericht door: duduf op 03 juli 2017, 14:37:23
Ik heb het reeds met de beta versie geprobeerd. het probleem doet zich voor bij een kennis. zelf ondervind ik ook geen probleem met me ds1515+. Ik ga het bij Synology vragen.
Bedankt voor de reactie.
Titel: Re: Surveillance station client live view werk niet
Bericht door: p.heerschop op 22 augustus 2017, 17:43:24
Ik ben er inmiddels achter dat het in windows 10 pro niet werkt en windows 10 home wel.

Wat het verschil is weet ik nog niet.
Titel: Re: Surveillance station client live view werk niet
Bericht door: duduf op 23 augustus 2017, 08:56:32
Probleem is reeds opgelost... moest de camera opnieuw selecteren in live view. waarom geen idee maar het werk weer.
Bedankt allemaal voor het meedenken.
Titel: Re: Surveillance station client live view werk niet
Bericht door: uray25 op 26 augustus 2017, 18:11:00
Ik heb alleen maar Pro versies van Windows 10, en heb geen problemen ervaren met Live View.