Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: gydanie op 16 november 2015, 16:09:41
-
Hallo,
Gisteren heb ik in surveillance mijn camera toegevoegd ([Door de gebruiker gedefinieerd])
Deed het prima tot vanmorgen.
Blijft aangeven dat de verbinding is verbroken. Als ik de camera probeer aan te passen geeft hij aan dat de waardes niet kunnen worden gevonden.
Het gaat om een low budget sricam AP009, via de webversie van de camera is het beeld zonder problemen te zien.
Dus het ligt naar mijn idee echt aan synology
Alvast bedankt
Groet
-
[Door de gebruiker gedefinieerd]
En hoe dan gedefinieerd ?
-
[attachimg=1]
Bronpad: /videostream.cgi?loginuse=admin&loginpas=[pass]
-
Bronpad moet toch alleen /videostream.cgi zijn ?
-
Dat brondpad staat beschreven in bijna alle posts wat ik kon vinden over de camera.
Vreemde is dat de camera elke dag rond de ochtend stopt met werken.
Dan schakel ik via surveillance de camera uit voor een aantal uur en daarna werkt hij weer zonder problemen
Camera is wel gewoon te bekijken via de webpagina van de camera zelf, dus het ligt echt aan surveillance..
-
iets met dag/nacht mode wat hem op tilt gooit? b.v. doordat de zelf gedefinieerde camera een string stuurt als reactie die de camera niet herkent.
-
Maar dan zou de camera toch niet meer moeten werken? Het vreemde is dat de camera gewoon blijft werken via zijn eigen web interface.
De camera 'crasht' wel als ik bijv. een foscam cam gebruik als instelling.
Meldingen staat ook helemaal vol met verbinding uitgevallen/ verbinding hersteld.