Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: Herenwacht op 26 januari 2017, 14:02:51
-
Sinds 18-1 heb ik een camera geïnstalleerd die tot 22 januari prima via SS werkte. Dit incl. alarmdetectie.
Volgens mij heb ik omstreeks 22 januari een update van SS geïnstalleerd. In ieder geval heb ik de meest actuele versie van SS en ook DSM.
Nu heb ik het vermoeden dat de verbinding daarna verbroken is want er zijn geen opnames meer gemaakt.
Als ik de camera nu via SS/IP-camera benader staat achter de camera naam: verbinding verbroken. Als ik nu in het tabblad "Camera bewerken" de test van de verbinding uitvoer krijg ik een groen vinkje.
Iemand enig idee wat er verkeerd staat of mis is gegaan?
P.S. Ik gebruik Firefox als browser. En het met de camera meegeleverde programma IsmartViewPro kan ik de camera gewoon benaderen en zie ik de beelden.
-
Heb ik ook gehad. Gewoon cameras verwijderen in SS en opnieuw toevoegen / zoeken op ip adres / ONVIF. Daarna was het verholpen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
De camera verwijderd, SS uitgezet-->opnieuw opgestart-->camera toevoegen mbv wizard camera gezocht-->gevonden ONVIF camera toegevoegd--> MELDING: "KAN de waarde van de canmerafunctie niet laden." :|
-
Juiste gebruiker/wachtwoord gegeven ?
-
Maar even drastisch aangepakt: router herstart, camera herstart (beiden 20 sec zonder stroom) SS opnieuw gestart en daarna volledige installatie nieuwe camera gedaan. Alles schijnt weer te werken.
Jammer dat er geen aanwijsbare oorzaak is.
Thxs
-
Het blijft sws een beetje behelpen met de wat minder bekende merken :!: