Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: kruznik op 30 december 2015, 17:42:43

Titel: problemen tijdlijn en opname
Bericht door: kruznik op 30 december 2015, 17:42:43
Hallo,

Zijn er nog mensen die werken met safari in combinatie met een foscam?
Ik ondervind namelijk 2 problemen:
Bij tijdlijn krijg ik constant zwart scherm.
Bij opnames zie ik de opnames staan maar bij het afspelen geeft mijn NAS weer dat de opname al verwijderd is.

Dit terwijl de afzonderlijke bestanden wel allemaal terug te vinden zijn op mijn ds215j.

Wie kan mij hierbij helpen?
Vroeger had ik dit al eens ingesteld en toen werkte alles na behoren. (ongeveer een half jaar terug)
Titel: Re: problemen tijdlijn en opname
Bericht door: Briolet op 30 december 2015, 18:41:22
Voor weergave zal het ook belangrijk zijn in wat formaat de data opgeslagen is. De oude forcam cameras zullen een ander formaat gebruiken dan de nieuwe H264 cameras.

Ik ondervind geen probleem met mijn 9900P model. Wel had ik gisteren voor het eerst dat de webinterface van de foscam niet werkte.  Mijn tablet kon plots geen beelden meer weergeven voor deze camera. Als ik probeerde in te loggen bleef Safari hangen. (Op twee macs geprobeerd). Via Surveillance Station liepen de beelden wel netjes door.
Even de stekker van de camera eruit loste dit probleem op.
Titel: Re: problemen tijdlijn en opname
Bericht door: kruznik op 30 december 2015, 19:44:55
Dat is het net, ik gebruik de h.264-formaat.
Het lijkt mij eerder om een fout te gaan in de browsers, want met safari op mac, safari op windows en de firefox(hier krijg ik de melding om een andere browser te gebruiken) ook op beide systemen heb ik hetzelfde voor.
Precies of de browsers het opgevraagde formaat niet kunnen weergeven.
De live view werkt wel en de homepage van de foscam werkt ook zonder enig probleem.
Titel: Re: problemen tijdlijn en opname
Bericht door: AppleMac op 18 mei 2016, 22:10:25
Ik heb hier hetzelfde probleem.
Met Safari 9.1.1 op OS X 10.11.5 zwart beeld bij liveweergave, tijdlijn en opnames, terwijl de beelden wel te bekijken zijn met DS Cam op mijn iPhone 5.
De melding opname zijn al verwijderd zie ik hier ook in Safari. Het weggooien en opnieuw installeren van de surveillance plugin helpt niet.
Titel: Re: problemen tijdlijn en opname
Bericht door: Briolet op 19 mei 2016, 15:22:31
Heb je hem misschien in de firewall geblokkeerd? Op twee mac's kreeg ik de volgende melding na de Safari update:

[attachimg=1]

Als je toestemming geeft moet je dit vervolgens met het WW van een beheerdersaccount bevestigen. Ik kan me voorstellen dat als je geen toestemming geeft, SS ook geen beelden kan vertonen en dat deze instelling onthouden wordt.
Titel: Re: problemen tijdlijn en opname
Bericht door: kruznik op 22 mei 2016, 19:07:24
Hoe log je in?
Via ip? Via de "connect.to" manier of via de eigennaam.synology.me manier?
Ik had dit probleem echter alleen via de connect.to manier.
Later werd dit verholpen na de helpdesk te hebben gecontacteerd.
Hoe dit gebeurde, weet ik echter niet.