Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: Kami-Sama op 28 september 2011, 14:26:02

Titel: Probleem met Scheduler / Record with Motion Detect
Bericht door: Kami-Sama op 28 september 2011, 14:26:02
Hoi,

Om een of andere reden werkt de scheduler niet in de SS.

Zodra ik het opname schema invul als "Opname met bewegingsdecetie" en ik stel dit in voor de hele dag, de hele week (24/7), werkt alles prima.

Zodra ik echter een schema maak, dus sommige dagen / tijden wel, andere dagen / tijden niet, dan neemt deze geen beelden op.

Zijn hier issues mee? Zo niet bekend, dan wil ik dit aanmelden als bug in de software.

Ik hoor graag wat anderen hiermee ervaren.

Ik gebruik overigens 2 Eminent 6564 camera's.
Titel: Re: Probleem met Scheduler / Record with Motion Detect
Bericht door: dewagt op 29 september 2011, 20:40:08
Ik had eergisteren ook een schema ingesteld voor continue opnamen. Maar uiteindelijk is er niets opgenomen. Ik was dus ook zoekende waarom dit gebeurt.
Titel: Re: Probleem met Scheduler / Record with Motion Detect
Bericht door: bytecrusher op 07 oktober 2011, 11:01:40
Hoi ik ervaar hetzelfde probleem. Wanneer ik de opnameschema gebruik in combinatie met de bewegings detectie werkt dit maar voor 1 dag wanneer ik weer de vensters opnieuw instel voor de bewegingdetectie werkt het voor die dag weer. Erg vreemd.

Ik heb DSM 3.2 -1922 draaien op mijn synology.
Titel: Re: Probleem met Scheduler / Record with Motion Detect
Bericht door: The_Matrix1976 op 07 oktober 2011, 23:17:43
Hallo

Ik heb dus het zelfde probleem als ik de scheduler instel dan werkt 1 dag.
De volgende dagen werkt hij niet meer.
Er schijnt een bug in het programma te zitten en wordt als het goed is opgelost.
Zie volgende link

http://forum.synology.com/enu/viewtopic ... 82&t=41279 (http://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?f=82&t=41279)

Groeten
Titel: Re: Probleem met Scheduler / Record with Motion Detect
Bericht door: bytecrusher op 31 oktober 2011, 15:15:58
Citaat van: "The_Matrix1976"
Hallo

Ik heb dus het zelfde probleem als ik de scheduler instel dan werkt 1 dag.
De volgende dagen werkt hij niet meer.
Er schijnt een bug in het programma te zitten en wordt als het goed is opgelost.
Zie volgende link

http://forum.synology.com/enu/viewtopic ... 82&t=41279 (http://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?f=82&t=41279)

Groeten

Inmiddels het fora doorgenomen en er is meerdere malen over een patch gesproken.
Echter kan deze zover ik lees alleen worden verkregen door een support ticket aan te maken.
Dit lijkt me niet de optimale manier. Mocht ik het via het officiele kanaal willen doen.

Kan Synology NL misschien hier iets in betekenen???
Van een Beta versie kan ik het verwachten dat er bugs in zitten maar in een final release moeten de grootste bugs toch wel gevonden zijn...toch? Nog te meer omdat er geen goede work-around is gevonden.
Titel: Re: Probleem met Scheduler / Record with Motion Detect
Bericht door: bytecrusher op 02 november 2011, 15:53:43
Inmiddels een update gedaan naar versie DSM 3.2-1944 en het probleem wat ik had is verholpen de bewegingsdetectie blijft nu wel gewoon werken. Dus mijn eerdere verhaal is komen te vervallen. :D