Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: ac47087 op 12 september 2020, 15:37:44
-
Ik heb een ONVIF camera van AliExpress welke tot februari altijd gewerkt heeft in SS.
Sinds februari doet de camera het nog wel en kan ik deze iSmartView Pro op de iPhone gewoon zien, echter is deze niet meer werkend in SS en record deze dus ook niet meer.
Camera opnieuw toevoegen aan SS lukt niet, ik heb de camera gereset, SS opnieuw geïnstalleerd maar de SS ziet de camera gewoon niet.
Iemand een idee wat ik nog kan proberen? Kan het zijn dat er ergens in de DS een blokkade staat?
-
Hetzelfde probleem hier. Met 2 camera's. Bij de ene heb ik het kunnen oplossen door die te verwijderen uit SS en opnieuw toe te voegen maar voor de andere lukt het voor geen meter. Ook niet toe te voegen. 2 dezelfde cams trouwens
-
Ik heb zojuist de config van de werkende cam gebackuped en deze config vervolgens gerestored op de niet werkende.
Werkt helaas ook niet. Ondanks dat ik die cam kan pingen en ook kan inloggen op de webinterface.
-
er is weer een ss update geweest,
zijn dingen die anders werken
tot nu toe geen vooruitgang helaas
-
Nu is de werkende ook niet meer te zien in SS alsook een duurdere cam (Y-cam) waarvan ik er ook 2 heb. Eentje werkt dus nog wel.
-
Zou dan de cams exporteren, SS verwijderen, de voorgaande versie installeren en de cams weer importeren.
-
En een Ticket inleggen.