Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: deregt op 03 februari 2023, 10:14:58
-
hallo leden,
had hier een zeer goedkope camera (merkloos) wat altijd goed werkte via surveillance station,inmiddels is de camera overledenen heb toen een nieuwe camera lenovo 3mp ptz gekocht .
Het programma ziet hem wel maar krijg steeds de melding installatie onvolledig, u moet de configuratie van de camera laden, wat ik ook doe het lukt niet om de beelden via surveillance te laten zien.
iemand nog tips voor mij ,op mijn telefoon via een app werkt het wel.
alvast bedankt
groet Ed
-
Heeft deze cam ook een eigen app?
Zo ja, daarin wel beeld?
-
ja die heeft een app voor de telefoon en die heet joolink, daar werkt het wel op
-
Met Welk protocol ONVIF of RSTP ......
-
ONVIF
-
SS kan dus de ONVIF cam wel detecteren echter, ik denk, dat SS de verwachtte ONVIF-info van de cam niet krijgt of onvolledig is en geeft dan de melding:
de melding installatie onvolledig, u moet de configuratie van de camera laden
-
oke, is er misschien een andere manier om dit wel voor elkaar te krijgen ,zou de beelden graag opnemen op de nas.
-
Denk van niet, je kan het RSTP protocol kunnen proberen, maar dan moet je erachter zien te komen wat je moet invullen.
Raadpleeg de handleiding of zoek op Internet.
-
Thanks
-
Misschien heb je hier wat aan:
https://camerabewakinginformatie.nl/ip-camera-rtsp-stream/ (https://camerabewakinginformatie.nl/ip-camera-rtsp-stream/)
-
Bedankt,zal daar morgen eens naar kijken of dat wat voor mij is.
-
Ik krijg deze foutmelding met het programma Onvif divice manager,
Er is een fout opgetreden bij de ontvangst van het HTTP antwoord op http :// 192.168.178.55:8899/onvif/media_service.Dit wordt wellicht veroorzaakt omdat de service -eindpuntbinding niet het HTTP protocol gebruikt.Het kan ook veroorzaakt worden wanneer de server een HTTP een aanvraagcontext afbreekt.
Mij zegt dit alles niet zo veel,maar wellicht onder de techneuten wel.
ik hoor graag.
grt Ed
-
Wat @Birdy al zegt, probeer in de app of webtool van je camera, bij de netwerkinstellingen het RSTP protocol te vinden. Meestal hoef je die alleen maar 'aan' te zetten.
Hieronder een screenshot van de webtool van één van mijn camera's.
[attach=1]
-
Heb inmiddels de oude camera kunnen repareren ,dus die maar weer terug geplaats .
De nieuwe camera kan ik niets vinden van rstp
In de app ook niet en via internet zijn het alleen maar cineese tekens .
Toch bedank voor alle informatie.
Grt Ed