Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: JoukePoppe op 19 juli 2023, 18:37:19
-
Gisteren mijn NAS 916+ van DSM 7.1 naar DSM 7.2 en daarna deden mijn netatmo presence camera's het niet meer. Heb bij Synology al een ticket ingediend en er zijn meer meldingen. Ik krijg ze ook niet meer online. Ik heb ze verwijderd en probeer ze weer aan te melden maar het verifieren lukt niet, het lijkt net of de NAS geen verbinding met Netamo krijgt. Ik heb de API ook al vernieuwd
Wellicht al gebruikers met een oplossing ?
Mvg
Jouke Poppe
-
Topic verplaatst naar de Rubriek Surveillance Station, neem aan dat je die gebruikt.
Het probleem is opgetreden na de upgrade van DSM.
Dat zou niet direct te maken moeten hebben met Surveillance Station maar, draai je wel met Versie 9.1.2-10854 ?
-
Yes ik draai surveillance station versie 9.1.2 -10854
device pack 6.1.2-6156
-
Ok, ik zou wachten op Support, Support moet het probleem oplossen omdat het voor de upgrade wel werkte en de CAM is ook door Synology supported.
-
Ik lees hier ook even mee.
Mijn Netatmo Presence doet het ook niet meer.
Heb de camera weggegooid, opnieuw (geprobeerd) te configureren.
Een client_ID en de client_secret ook. Maar hoe ik een username en password moet configureren is me een raadsel.
Volgens de Netatmo app is de camera in het wifinetwerk opgenomen. Ik zie echter geen ip-adres in SS.
Iemand een idee?
-
device pack 6.1.2-6156
Dan zou ik nu maar eens Version: 6.1.3-6161
(2023-08-09)
Fixed Issues
Fixed an issue where Netatmo cameras might be disconnected after Surveillance Station restarts.
@Brainbox72 zit je wel op Version: 6.1.3-6161 ?
-
En :?: