Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: Bnas op 22 november 2020, 12:02:33
-
Is er al een oplossing voor je probleem. Ik heb volgens mij hetzelfde. Ik heb 3 ONVIF cameras die al drie jaar probleemloos werkten. Nu ben ik van adsl naar glasvezel overgegaan en heb dus een nieuw modem gekregen. Nadeel van dit modem is dat de IP range van 192.168.1.xxx naar 192.168.2.xxx is gegaan. Sinds de nieuwe modem werk geen van de drie cameras meer. Bij autodiscover vind hij 1 camera maar bij het testen van de verbinding krijg ik een foutmelding.
-
Waarschijnlijk hebben je CAM's een vast Ip-adres, die nog zijn afgestemd op de oude IP range.
Dus, die moet je die gaan wijzigen in de nieuwe ip-adres range: 192.168.2.xxx.
Of op DHCP zetten en daarna herstarten.
-
Op de nieuwe router in de oude range zetten. Lijkt mij altijd het minste werk.