Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: F3rv3nt op 27 oktober 2017, 21:20:20
-
Goedenavond allemaal, reeds enige tijd ben ik in het bezit van een Cotier camera TV-536W/IP en kan ik na installatie de beelden hiervan bekijken via mijn IE webbrowser. Als ik probeer om deze camera toe te voegen aan Surveillance Station dan kan hij de waarden niet laden en met het zoekprogramma vindt hij de door mij aangepaste IP ook niet. (Firewall op de Synology?) Ik heb reeds twee Cotier camera's van een ander type en deze werken feilloos met ONVIF instellingen. Weet iemand welke versie ONVIF er op Surveillance Station zit bij gebruik van DSM 5.2-5967 Update 4? Zou dit de oorzaak kunnen zijn van dit probleem?
Graag jullie suggesties aangezien ik voor de andere camera's ook door dit forum tot een oplossing ben gekomen.
Als er echt geen oplossing voor is overweeg ik een HIKVISION camera te kopen aangezien deze wel in de Synology compatibiliteitslijst staat. (Werkt ook met ONVIF zegt men).
-
Weet iemand welke versie ONVIF er op Surveillance Station zit bij gebruik van DSM 5.2-5967 Update 4?
SS Version: 7.1-4155 (2016-08-18) met Device Pack Version: 3.8-0898 (2016-08-18) hierna zijn er 4 ONVIF updates geweest.
ONVIF heeft geen versie op zich.
-
Da's niet wat ik terugkreeg van Nexus (waar ik ook navraag heb gedaan omtrent camera's).
Thank you for the mail.
Our camera support ONVIF 2.4. If your Synology support that, you should be able to use the together.
Otherwise you can connect to the camera using RTSP.
Vandaar mijn vraag.
-
Ik moet er overheen gelezen hebben maar, sinds Version: 7.0-3742 (2015-02-03):
Surveillance Station 7.0 is now ONVIF 2.4 compliant.
Dan zou ik dus een Ticket inleggen bij Synology.
-
Hallo Allemaal, na nog meer Googelen op het internet kwam ik de site tegen van (weet niet of dit mag vermeld worden hier) de CCTV winkel waar ik de volgende interessante informatie vond;
In Surveillance Station camera toevoegen; "Stap 4 - Vul alle gegevens in. Let op! Het poortnummer staat automatisch op poort 80, voor IP camera's met een recente software versie kunt u poort 80 laten staan, gebruik 8999 indien poort 80 een foutmelding geeft. Gebruik poort 8000 voor CHD-PTZ camera's. Klik vervolgens op "Verbinding testen"."
Eerst getest met poort 8999, niks, toen alhoewel het geen PTZ is met poort 8000, en: Bingo!
Blij!