Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: frank2908 op 11 april 2019, 19:52:10
-
vanwege blikseminslag in het modem was ik genoodzaakt een nieuw modem van Ziggo te installeren. Na installatie werkt men NAS goed behalve ik krijg geen goede verbinding meer met Survival Station met de Dahua IPC-K35 S camera. De camera kan ik wel via internet explorer bereiken en ook via de app van Dahua. Ik krijg bij het activeren van de camera een melding: controleer de RTSP instellingen
Ziggo Modem (Arris TG2492LG-ZG)
Op het IP adres van de webcam heb ik poort 554 open gezet (beide) en poort 80 (TCP)
Op het IP adres van de NAS heb ik poort 9900 en 9901 open gezet (TCP)
Als ik in SS op verbinding testen druk komt er groen vinkje
De video en audio instellingen staan bij mij weten gelijk van SS en de camera (bijlage)
Ligt het nu aan het nieuwe modem? Ik zou niet weten wat ik nog kan veranderen...
-
En wat heb je bij de ss camera instellingen staan?
Want in alle afbeeldingen die je mee stuurt, zie ik daar niets van?
Zie mijn voorbeeld.
-
1,2,3 zijn de instellingen in de Dashua camera
knipsel 4-5 zijn de instellingen in SS
SS camera instellingen zie bijlage
-
Ik krijg bij het activeren van de camera een melding: controleer de RTSP instellingen
Waarvoor gebruik je deze instelling?
Ik gebruik dit niet en het werkt zoals het moet.
Kijkend naar je laatste instellingen, zou het gewoon moeten werken.
Wat zie je in DS Cam app op je telefoon?
-
de melding RTSP komt in dit scherm en dat de verbinding verbroken is
zie bijlage
in de app krijg ik ook een melding dat de verbinding verbroken is
-
Heb je ergens in SS die RTSP instellingen ingevuld?
Zoja, verwijder die dan eens?
-
ja zie knipsel 5 (bij het eerste bericht)
-
Zie mijn vorige bericht ;)
-
die kan je niet uitzetten
je kan alleen kiezen tussen automatisch/UDP/TCP
als ik keep alive methode uitzet gaat ie weer activeren, weer dezelfde melding dat de verbinding verbroken is
-
Zo ziet het er bij mij uit, op beide (verschillende) camera's
-
helaas ook met deze instellingen blijft de verbinding verbroken :'(
-
En als je de camera even helemaal verwijderd uit SS en dan opnieuw installeert vanuit dit menu? (zie afbeelding)
Door SS de camera laten zoeken
-
Ik heb dit al gedaan, had de camera geheel verwijderd. Camera wordt gevonden, maar bij het activeren van de camera gaat het mis.
Ik ga er morgen mee verder..
-
Succes!
-
eindelijk gelukt! Bij het kiezen van de camera kan je kiezen tussen de synology ondersteunende camera's (daar staat deze camera ook tussen en zo stond het voorheen ook) en ONVIF. Bij ONVIF staat ook mac adress, bij synology ondersteunende camera's niet. Nadat ik de ONVIF selecteerde werd de camera wel geactiveerd.
Ik heb van te voren ook nog SS opnieuw geinstalleerd. Ik kreeg tijdens de installatie dat de RTSP op TCP moet staan op poort 554 (bijlage)