Auteur Topic: Geen Melding op mobiel,Pushservice en E-mail bij detectie Surveillance  (gelezen 1041 keer)

Offline Freewilly

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 3
Handleiding van https://www.synology.com/nl-nl/knowledgebase/Surveillance/help/SurveillanceStation/notification_push_service
gevolgd.
Test bericht verzenden gaat goed en wordt netjes ontvangen op mijn mobiel zowel de Pushservice als een E-mailmelding.
Bij Melding/Regels alles van de Camera aangevinkt.
Bij een testje wordt er netjes een opname gemaakt maar ik krijg maar geen melding op mijn mobiel ook niet via de e-mail terwijl de test berichten wel goed gaan.
Tevens heb ik poort 8089 open staan
Ook bij gekoppelde apparaten zie ik netjes mijn mobiel staan.

Wie kan mij verder helpen?


 

DS download start geen downloads meer

Gestart door Janneman70Board Download Station

Reacties: 10
Gelezen: 5201
Laatste bericht 12 april 2015, 20:18:37
door Bastion
DS Video naar Chromecast: geen AC3 / Dolby Digital 5.1 geluid?

Gestart door mikkelnlBoard iOS Apps (iPhone, iPad en iPod)

Reacties: 3
Gelezen: 3946
Laatste bericht 08 september 2015, 10:43:20
door Ben(V)
Geen toegang tot NAS buiten mijn netwerk

Gestart door henkvvBoard DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

Reacties: 15
Gelezen: 5730
Laatste bericht 24 januari 2016, 16:27:01
door henkvv
geen toegang meer (buitenaf) na update naar DSM 3.1

Gestart door aadje93Board Web Station

Reacties: 1
Gelezen: 2897
Laatste bericht 07 april 2011, 19:38:14
door Matr1x
bestand downloaden uitschakelen = geen thumbnails?

Gestart door mauraBoard File Station

Reacties: 6
Gelezen: 2456
Laatste bericht 31 maart 2016, 08:39:27
door Birdy