Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: MartH op 18 juli 2020, 07:49:03

Titel: Foscam G4P aan Surveillance Station gaat niet goed
Bericht door: MartH op 18 juli 2020, 07:49:03
Wie kan er met me meedenken en mogelijk een oplossingen bieden voor mijn probleem?
Ik heb 2 Foscam G4P Camera's gekoppeld via Cat 7 kabel aan mijn netwerk en wordt opgenomen door een DS2419+.
Met mijn Axis Pinhole aan een DS1513+ heb ik nooit problemen gehad.
Al snel heb ik de Foscam's aan een kabel geknoopt omdat met wifi helemaal slecht was.

De Foscam's G4P werken ook niet al te best naar de Foscam app waar ook niet altijd het beeld zichtbaar is en er geen verbinding is. Maar die staat los van de connectie met de Synology. Het is nl niet zo dat er op beide kanalen tegelijk een probleem hoeft te zijn.

Als de Foscm's G4P opnieuw worden aangemaakt, dan wel uit/in geschakeld, dan is er korte tijd connectie en wordt in de tumbnail het beeld doorgegeven. Binnen anderhalve minuut is er de melding "verbinding verbroken"!
Het gekke is dan wel dat bij "bewerken" met verbinding testen het beeld in dat venster er wel is maar niet in bv "detectiegebied bewerken"!

Ik weet niet meer wat ik er aan kan doen en sta, voor mijn eigen rust, op het punt naar een ander merk over te stappen...

Kan/wil er iemand hulp bieden?

Alvast dank,

Mart
Titel: Re: Foscam G4P aan Surveillance Station gaat niet goed
Bericht door: Blast op 04 oktober 2020, 21:47:13
Bij mij hetzelfde probleem, met 2 stuks G4P
ik heb andere cameratype ingesteld, en dit lijkt te werken. willekeurig gekozen voor G2P en Fi9900P , beide lijken stabiel.

Mvg Johan