Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: Mifootoo op 08 februari 2017, 11:10:30
-
Ik heb natuurlijk eerst op dit forum gezocht maar geen oplossing gevonden.
Mijn Foscam Fl9961EP krijg ik maar niet werkend op SS8. De camera wordt wel ondersteund maar niet automatisch gevonden. Met handmatig instellen lukt het wel en "verbinding testen" werkt wel. Ik krijg een snapshot te zien bij camera's maar als ik daar op klik om een voorbeeld te zien krijg ik een heel enkele keer even beeld maar al snel wordt de verbinding verbroken. Liveweergave werkt niet en detectie zone kan ik ook niet instellen omdat er geen beeld is. Wat doe ik fout? Ik heb al een ander (vast) ip adres gekozen en een paar verschillende poorten geprobeerd.
-
Het zit volgens mij in de virusscanner van UPC/Ziggo (F_secure). Maar wat moet ik instellen of uitsluiten in deze scanner? Surveillance plugin is al toegestaan.
-
Het zit inderdaad in jouw F-secure beveiliging van Ziggo. Als workaround kun je het Ziggo Safe Online icoontje rechtsonder in je windows Tray dubbelklikken zodat Het F-Secure menu in beeld komt.
Vervolgens klik je op TOOLS en dat op de optie "Turn Off All Security Features"
Start liveview en dan krijg je de camera(s) meteen te zien. Daarna kun je eventueel de optie "turn on" het F-Secure menu weer inschakelen.
Liveview blijft dan gewoon goed werken totdat je liveview weer afsluit.
Om het permanent te fixen heb ik contact opgenomen met F-Sucure via F-Secure chat op F-Secure Chat support (https://www.f-secure.com/en/web/home_global/support)
Een support medewerker van F-Secure met de naam Sethu heeft toen mijn pc overgenomen en heeft een aantal services gestopt en .sys files gerenamed.
Na een reboot was het probleem opgelost en nu kan ik Liveview e.d. starten zonder eerst in F-Sucure te hoeven klooien.
Succes!!