Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: Richard60 op 29 juni 2017, 09:31:21
-
Ik heb de EM6325 aan mijn surveillance toegevoegd en dit heeft een tijd goed gewerkt.
Alleen nu heb ik continue "verbinding verbroken"
Bij bewerken en daar verbinding testen heb ik een groen vinkje en zie ik ook beeld.
Via de iphone app heb ik beeld.
Ik heb de camera een vast ip-adres en ook een vaste poort toegewezen.
Daar is ook niets aan gewijzigd.
Ik heb nog geprobeerd om hem als onvif toe te voegen zelfde resultaat.
Ik heb de tv-standaard veranderd zelfde resultaat.
ik heb de video resolutie verlaagd zelfde resultaat.
Iemand nog een gouden tip.?
-
Ik heb hetzelfde met een Bosch camera. Camera staat in de lijst en wordt ondersteund. In SS wordt de camera gevonden, groen vinkje en beeld, echter verbinding blijft verbroken. Ook als ik rechtstreeks inlog op de camera geeft deze prima beeld.
Iemand voor Richard60 en mij een oplossing?
@Richard60, je ondervindt nog steeds dezelfde problemen?
Gr. Marc
-
Ik heb ook hetzelfde probleem met een Foscam 9821P camera
krijg of een melding verbinding verbroken of probleem met RTSP
Wie weet raad :?:
-
opgelost 9821P
camera activeren onvif
camer zoeken via onvif
en het werkt
:P
-
:thumbup: en bedankt voor het melden.