Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: theoarnts@hotmal.com op 23 september 2013, 13:12:53
-
Ik ben in het bezit van deze camera, tot voor kort werkte deze camera redelijk.
Maar wat bij aankoop gesuggereerd werd werkte de helft niet van. Dus bij de pagina van Dericam nieuwe update geladen. camera op nieuw gestart. Nu werkt er niets meer en is geen contact meer mogelijk.
Dus maar resetten, is ook onmogelijk. wie weet raad met dit probleem.
Theo
-
Ahh ik heb precies hetzelfde probleem ik heb de verkoper een mail gestuurd voor een oplossing..
groet
-
"Been there... done that" zullen we maar zeggen.
Kijk eens naar deze link: Klik! (http://www.gadgetvictims.com/2013/02/recovering-dericamcybernova-hd-ip-camera.html)
Je camera heeft altijd een FTP server die draait. Hierdoor kun je met FTP software inloggen op de camera en daar zaken corrigeren.
Hierdoor heb ik mijn "gebrickte" Dericam kunnen herstellen.
Waar ik eigenlijk meer op zit te wachten is een profiel voor in Survaillance station.
Het werkt maar daar mee is het ook gezegd. Zo zou ik ook graag audio erbij willen hebben.
-
Audio in Surveillance station wordt tot nu toe totaal niet ondersteund, voor geen een camera model.
-
Owkee dan! :lol:
Het bewegen van de camera dan. ;)