Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: frank2908 op 28 november 2022, 09:34:11
-
Hoi,
Ik heb gisteren mijn modem van Ziggo moeten resetten omdat ik het wachtwoord niet meer wist.
Alles werkt nu behalve Dahua IPC K35S werkt niet meer in Surveillance Station. Het heeft dus altijd gewerkt.
Ik kan de IP camera nog wel benaderen via de IMOU app en met Internet Explorer (dit is een oudere camera alleen te benaderen via IE). Bij de installatie kan ik de camera nog wel verifiëren
Ik heb Dahua IPC K35S uit Surveillance Station verwijderd en opnieuw toegevoegd, en heb een aantal poorten opengezet.
Wie kan me helpen?
Gr
Frank
-
het lag aan een instelling video standaard stond op NTSC, veranderd naar PAL en nu werkt het
-
Ik zie het verband niet met een Router reset, het heeft immers altijd gewerkt en een Router reset wijzigt geen instellingen in Surveillance Station.
Alles werkt nu behalve Dahua IPC K35S werkt niet meer in Surveillance Station. Het heeft dus altijd gewerkt.
-
Na de reset heb ik de camera wel verwijderd uit SS. De video en audio instellingen moeten overeenkomen met de IP camera.