Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: steven73 op 19 september 2017, 20:57:58
-
Ik heb een Dahua intercom aangesloten.
Is het mogelijk de beelden op te nemen via mijn NAS.(DS214+)
DAHUA VTO2000A aangesloten via POE.
Ik kan hier niet direct iets van terugvinden.
-
https://www.synology.com/nl-nl/knowledgebase/Surveillance/tutorial/Surveillance_Station/How_to_make_an_attempt_to_install_an_unsupported_IP_camera_in_Surveillance_Station
-
Dat lukt via generic camera.
Ik zie beeld en ik krijg 2 groene vinkjes beneden.
Maar als ik wil voltooien dan krijg ik 'bewerking mislukt'.
Wat te doen?
-
Beetje late reactie en gelijk een vraag.
Bij mij is het gelukt de VTO2000A te koppelen aan surveillance station.
Hierbij heb ik [generic_DAHUA] gebruikt en het userid/wachtwoord gebruikt.
Wanneer surveillance station aan staat en er wordt aangebeld dan is de beller niet te verstaan en heb ik alleen krakend geluid.
In eerste instantie dacht ik dat het kwam door verkeerde instellingen maar na alles gereset te hebben trad het probleem weer op nadat ik surveillance gestart heb.
Ongeacht welke beeld kwaliteit ik instel op de VTO2000A blijft dit terugkomen.
Alles is CAT5 bedraad
Synology 413j
Iemand enig idee wat ik nog meer zou kunnen doen?
Alvast bedankt.
YrBo
-
Cat5 zal geen probleem zijn. Ook duurdere camera's hebben alleen een 100mbps uitgang. Ik gebruik zelf ook nog oude 100mbps switches voor mijn 4MP camera's.
Zit de microfoon niet gewoon te ver weg. Of anders gezegd: is het geluid wel goed via de camera sofware?
-
Ja, geluid is wel goed via de camera.
Het treedt alleen op wanneer surveillance station is geactiveerd.
-
Had je hier een oplossing voor kunnen vinden?
Ik heb nu hetzelfde probleem wanneer ik mijn VTO2000A wil toevoegen in mijn Surveillance Station.
Via mn smartphone of de display in mijn huis heb ik wel correct geluid. Via de Surveillance Station is het een luide ruis.