Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: Mar150455 op 21 september 2017, 09:56:57
-
Hallo , ik wil een onvif compatible camera toevoegen in surveillance station. Als ik dit doe vindt hij wél het ip adres , maar vervolgens kan hij geen verbinding maken met de camera. Als ik dit een aantal keren herhaal , vindt hi verbinding , maar voordat ik iets verder kan instellen, is de verbinding alweer verbroken. Ik krijg dus ook geen beeld. Wat kan ik hieraan doen?
-
Kan aan veel dingen liggen.
Wat voor een camera (merk, type) is het?
-
Beste Wilco,
Het is inmiddels al opgelost. Het bleek , dat het IP adres , dat meegegeven wordt door de fabrikant aangepast moest worden naar dat van mijn eigen netwerk.
Dit stond overigens nergens in de beschrijving.
Ik werd hierdoor wel op het verkeerde been gezet ,
Omdat surveillance station ze wel herkende en een ip adres gaf.
-
Omdat surveillance station ze wel herkende en een ip adres gaf.
SS geeft zelf geen ip-adres.
-
Volgens mij staan vrijwel alle cameras standaard op dhcp en hebben ze daardoor altijd een IP in de goede range.
En die cameras die niet op DHCP staan (b.v. HikVision), moet je eerst activeren met de meegeleverde activatiesoftware voordat je er überhaupt iets mee kunt.