Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: jbl-power op 28 februari 2021, 15:53:58
-
hallo even een vraagje naar een reset naar fabrieksinstellingen via configuratie van de camera is er geen live camera beeld meer op de d s cam @pp , wat is er mis?
vraag 2 : ik heb de hikvision ivms - 4500 app altijd gewerkt maar krijg de camera er niet meer op ::)
-
Check de verbinden met de cam direct eens. Mogelijk heeft die een ander IP adres gekregen.
-
dat denk ik ook de camera heb ik wel zichtbaar op 192.168.178 etc via internet explorer op de pc.
op de ds cam en de hikvision app helaas niet
-
een reset naar fabrieksinstellingen via configuratie van de camera is er geen live camera beeld meer op de d s cam
Reset van de camera ?
Alleen geen live beeld meer in DS cam of ook in SS.
-
ben weer wat verder via de hikvision app heb ik ook beeld nu, alleen binnen me eigen wifi, moet ook elders kunnen kijken altijd gewerkt.
ik heb geen live beeld op de d s cam @pp [ melding niet bevoegd ]
kan wel opnames bekijken van voor de reste wat hij heeft op genomen.
-
ik snap er niet veel van mensen, alles heeft gewerkt maar ik zag een wat korrelig beeld bij opnames ik dacht zet alles terug naar fabrieksinstellingen vandaar nu het probleem.
dus nogmaals camera beeld heb ik via internet explorer 192.168. etcccccc
beeld heb ik op mijn eigen wifi via de hikvision app , staat ook wat verkeerd buiten me wifi doet hij niks.
op de d s cam app geen beeld en de melding [ niet bevoegd ]
-
Maar eerst even:
een reset naar fabrieksinstellingen via configuratie van de camera is er geen live camera beeld meer op de d s cam
Reset van de camera ?
Alleen geen live beeld meer in DS cam of ook in SS.
SS=Surveillance Station
-
reset was via configuratie scherm van de camera
geen harde reset !!
dit had ik gedaan : Alle parameters, behalve de IP-parameters en gebruikersinformatie, herstellen naar de standaardinstellingen.
-
Ok...duidelijk.
Maar, ik probeer ook te vragen of je ook geen beelden hebt in Surveillance Station.
-
kan ook niet inloggen in ss
zal wel een ander ip hebben gekregen ,was ik er maar afgebleven :evil: :evil:
-
Als je iets reset moet je daarna alles weer configureren, ook in de apparaten die de camera gebruiken.
Daarom exporteer ik vaak de configuratie voordat ik iets reset. Daarna zet je de oude configuratie weer terug en hoopt dat de fout niet mee terug komt.
-
kan weer inloggen in ss
alleen geen beeld [ admin verbinding verbroken ]
daar kom ik noooooooooooit meer uit was ik er maar afgebleven pfffffffffffffffff
de nas neemt ook niet meer op ...
-
Er lopen dingen door elkaar:
1 - Je hebt een Hikvision die het niet doet in DS Cam en SS, maar die is nieuw en dus nog niet gewerkt.
2 - Je hebt ook een (onbekende) CAM (heeft gewerkt) die is reset en die doet het niet meer in DS Cam en SS.
Klopt bovenstaande ?
-
En, ter info, als het niet werkt in SS, dan werkt het ook niet in DS Cam.
-
1 - Je hebt een Hikvision die het niet doet in DS Cam en SS, maar die is nieuw en dus nog niet gewerkt.
2 - Je hebt ook een (onbekende) CAM (heeft gewerkt) die is reset en die doet het niet meer in DS Cam en SS.
heeft wel gewerkt alles werkte top ook de opnames en op afstand bekijken in de hikvision app en ook de ds cam app werkte
geen onbekende heb er maar een
-
Ok, het gaat om 1 CAM: Hikvision en dat was niet echt duidelijk in je eerste bericht.
dus nogmaals camera beeld heb ik via internet explorer 192.168. etcccccc
Dus, je weet het IP-adres van de CAM.
Is die anders dan in SS ? Zo ja, wijzig het IP-adres van de CAM in SS.
-
ik kom er NIET MEER UIT
SNAP ER NIKS VAN DUS WORD HET ERG LASTIG
-
Waar kom je niet uit dan ?
1 - Je weet immers het IP-Adres
2 - Dat moet hetzelfde zijn in SS, zo niet, dan even aanpassen.
Je kunt de CAM ook verwijderen, opnieuw toevoegen en SS laten zoeken naar je CAM, zo zal je dat eerder gedaan hebben.
-
Ik heb dit Topic eerst maar even gesplitst.
Het nieuwe Topic betreffende de Reset staat hier (https://www.synology-forum.nl/firmware-algemeen/modus-2-reset-issue/).
Dus, als DSM er weer op staat, dan kan je hier weer verder gaan met je CAM issue, mocht dat nog nodig zijn.
-
ben er al wat moet ik invullen in quickconnect ID
-
Eerst dit: Werkt je CAM al in Surveillance Station ?
DS Cam gaat namelijk pas werken, als het in Surveillance Station werkt.
-
ALLES WERKT
moet alleen weten wat ik in quickconnect ID MOET INVULLEN
dan nog de hikvision app instellen
-
OK OK.....
Dus je CAM is aanwezig in Surveillance Station en je hebt beelden ?
moet alleen weten wat ik in quickconnect ID MOET INVULLEN
Is dat bij de setup van QuickConnect ?
Zo ja, dan vul je in wat je wilt.
dan nog de hikvision app instellen
Dat staat verder los van dit Topic, heeft niets met Synology te maken.
-
Dat van de "QuickConnect ID" vind ik ook verwarrend. Er had moeten staan "Server adres". Maar blijkbaar raken daarvan juist de gebruikers van Quick Connect weer in verwarring. ;)
Maar een "QuickConnect ID" is feitelijk niets anders dan een alternatieve naam voor een "Server adres".
-
yes http://QuickConnect.to/ aangemaakt en het werkt
wat een opluchting ,nu de hikvision app nog dan is het klaar :thumbup:
-
Mooi zo, eindelijk is het dan zover. :clap: :thumbup:
-
maar de tijd van de camera als ik op ds cam klopt niet
-
Klopt de tijd wel in Surveillance Station ?
En wat is het tijds verschil in DS Cam ?
-
staat beide op 18.52 uur datum klopt wel
-
Controleer in Surveillance Station of de juiste Tijdzone is ingesteld: Hoofdmenu > Systeem > Tijd
[attachimg=1]
-
En deze is ook van belang:
[attachimg=1]
-
weet niet waar ik dat vind en zie ook geen [ systeem ]
-
Hoofdmenu > Systeem ::)
[attachimg=1]
-
alles staat goed helaas verkeerde tijd ook op de ds app
-
Kijk eens in de Cam zelf, dus de app van Hikvision, of daar de tijd wel goed staat.
-
Overigens, de tijd staat in SS goed:
[attachimg=1]
-
yes de tijd camera stond niet goed even op automatich gezet ook weer klaar.
nu de hikvision app nog instellen dan is er weer een last van de schouder af ::)
-
Eind goed, al goed. 8)
-
HOoP WERK MEE MET AL DIE INSTELLINGEN
maar ja komt wel een keer goed , nu de app nog en dan weer een probleem weg uit de wereld :idea:
-
Zo is het nou eenmaal, als je een CAM reset en een Modus 2 reset doet ;)
-
klopt eigen schuld anders gooi ik er een nvr tussen doe met die nas toch verder niks.
nu de hikvision app kom ik niet uit gaat om de ivms-4500 wat moet ik daar invullen?
-
nu de hikvision app kom ik niet uit gaat om de ivms-4500 wat moet ik daar invullen?
Geen idee wat je moet invullen, maar hier is de handleiding (https://irp-cdn.multiscreensite.com/b3fff8e5/files/uploaded/VIH%20Ivms4500%20verkort%20handleiding.pdf).
Daarbij, ik heb geen ivms-4500.
-
anders gooi ik er een nvr tussen doe met die nas toch verder niks.
Een NVR draait ook op DSM en gebruik je ook Surveillance Station.
De NVR heeft alleen maar minder mogelijkheden dan een NAS.
Dus, de "problemen" die je gehad hebt, kan je ook krijgen op een NVR.
En, daarbij, moet je de NVR en SS ook instellen.
Dus, maakt het voor jou geen verschil. ;)
De NAS draait goed, niets meer aan veranderen en je kunt er nog jaren mee uit de voeten.
-
nvr heeft al die instellingen niet alleen opname tijden etccc veeel simpeler deze troep is ook erg traag en vaak schokkerige beelden.
daarbij is de begin opname tijd en de na loop ook minimaal 5 sec.
als er in die tijd wat gebeurd mis je dat ,al meegemaakt , met andere woorden prul voor de burger,,,,, kan niet kiezen minder dan 5 sec voor en na opname!!!
-
de app moet ik nog uitzoeken komt ook wel goed heeft voorheen ook gewerkt 100%
dank u voor de hulp alle :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
-
8)
-
hoe moeten de instellingen staan neemt tot heden niks op wil alleen bij detectie :?:
-
IP-Cam > Bewerken > Gebeurtenisdetectie
-
zo ver was ik ook , alles groen maken en groen blokje aanvinken?
gevoeligheid staat op 90
-
Ja.....en waarom probeer je dat niet gewoon ?
-
:idea:
-
Lampje ?
-
alles groen maken en groen blokje aanvinken?
Het werkt anders, net even gekeken:
[attachimg=1]
Op + klikken en met je muis het gebied selecteren.
-
dat klopt dat raster kan je instellen , bijvoorbeeld alleen opnemen rechter hoek,ik heb alles hele beeld dan kan ik de tijden nog instellenbegin / eind
hikvision app kom ik niet in snap er niks van heeft het wel gedaan,,,,,
-
kan ik de tijden nog instellenbegin / eind
Dat kan hier:
[attachimg=1]