Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: MarkLWD op 16 juli 2016, 21:29:32
-
Hallo liefhebbers. Ik heb sinds een paar weken een nieuwe ds216j synology waar ik standaard 2 camera licenties op heb voor de surveillance. De 1e camera toevoegen was geen probleem en zo klaar maar de 2e levert wel een probleem. Als ik hem toe wil voegen vraagt hij steeds om de licentie sleutel en die heb ik niet. Ik heb 2 gratis licenties dus je zou zeggen hij moet zo gemakkelijk toegevoegd kunnen worden........ Het systeem geeft ook netjes aan dat er 2 licenties zijn en dat er 1 in gebruik is en dat er 1 vrij is. Klopt allemaal...... Maar de grote vraag is nu ........ hoe krijg ik de 2e camera nu wel geinstalleerd? Er moet toch iemand zijn die hier ook mee te maken heeft gehad. Graag hoor ik jullie meningen. Mijn dank is groot.
-
Je zou geen licentie sleutel moeten hebben om een 2e cam toe te voegen dus, er klopt iets niet.
Ik heb zoiets nog niet voorbij zien komen hier, zou hiervoor een Ticket inleggen, zodat Support hiernaar kan kijken op afstand, er zit gewoon iets niet goed.
Synology Ticket:
https://myds.synology.com/support/support_form.php?lang=nld
Of als je DS is geregistreerd of wilt registreren en dan een ticket:
https://account.synology.com/support/register.php?lang=nld
Of via DSM (alleen versie 5 en hoger): Hoofdmenu > Support Center > Contact Support.
-
Oh oh oh het is opgelost hoor. Ik had zelf iets fout gedaan. Wat dom van me. Toch iedereen bedankt voor de moeite.
-
Wat dan foutgedaan?
Misschien kunnen anderen daar wat van leren.
-
jammer dat je niet even vermeld wat je fout had gedaan???
gr.
henk
-
Ach dat soort mensen komen alleen voor een oplossing en vertrekken dan weer ;-)
Zolang ze zelf maar geholpen zijn, dan vinden ze het vaak wel prima.
-
Toch wel jammer het is een kleine moeite dacht ik zo en wel zo netjes.
Gr.
Henk
-
@MarkLWD 1 dags vliegje?
-
Gisteren 18:02 nog wel hier geweest ::)
-
Jeetje zeg..... Heb het even druk met andere belangrijke dingen dan dit hoor........ en dan wordt je nog gecontroleerd ook....... eigenlijks wel jammer! Heb even belangrijkere dingen aan het hoofd dan dit momenteel. Er zijn namelijk wat familie problemen. En nee ben geen 1 dag vlieg! Maar voor de duidelijkheid. Ik had mijn 2e camera naam niet veranderd en het systeem gaf niet aan dat de naam niet hetzelfde mocht zijn als de 1e camera. Dus de naam van de 2e camera veranderd en toen was het klaar. Maar Birdy denk er even om wat je zegt de volgende keer......... ik snap dat er 1 dags vliegen zijn maar niet iedereen kan altijd zo even reageren en doen dat later door omstandigheden. Verder even goede vrienden :) Maar nogmaals ben ik niet zo eentje. Met vriendelijke groeten Mark
-
Jammer genoeg gebeurt het vaker dat er geen (zeg maar nooit) terugmelding komt over de oplossing, terwijl dit een Forum is waarvan iedereen kan leren en profiteren, daar is een Forum ook voor.
Dus, een mededeling als " het is opgelost hoor. Ik had zelf iets fout gedaan. Wat dom van me. Toch iedereen bedankt voor de moeite." heeft niemand wat aan.
Daarom kan ik en mogelijk andere leden hier slecht tegen en kunnen dergelijk reacties worden verwacht, zo zie je maar.
Maar goed, het is nu duidelijk wat er fout zat en daar hebben we wat aan. 8)