Auteur Topic: Spotweb SPK  (gelezen 271574 keer)

Offline BakedPizza

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 5
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 10
Re: Spotweb SPK
« Reactie #180 Gepost op: 10 november 2013, 21:16:05 »
Ik krijg een ook een foutmelding na het updaten. Maar dit moet toevallig zijn, want deze foutmelding heeft blijkbaar te maken met het feit dat de black- en whitelist niet meer toegangelijk zijn (de server die deze bevat is offline). Bron: https://github.com/spotweb/spotweb/issues/1911
SpotWeb v0.67.28.31 on PHP v5.3.27 crashed

Fatal error occured retrieving reports:
  Unknown CorruptBWListException



#0 /volume1/web/spotweb/lib/services/BWList/Services_BWList_Retriever.php(44): CustomException->__construct()
#1 /volume1/web/spotweb/lib/services/BWList/Services_BWList_Retriever.php(52): Services_BWList_Retriever->retrieveExternalList('http://jij.haat...')
#2 /volume1/web/spotweb/retrieve.php(223): Services_BWList_Retriever->retrieveBlackList('http://jij.haat...')
#3 {main}
  • Mijn Synology: DS713+
  • HDD's: 3xWD30EFRX + HD154UI
  • Extra's: 4GB DDR3-1333

Offline BZwart

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 108
  • -Ontvangen: 29
  • Berichten: 199
Re: Spotweb SPK
« Reactie #181 Gepost op: 10 november 2013, 21:18:34 »
black- en whitelist zijn weer beschikbaar, ik heb ze net binnen gehaald als onderdeel van de retrieve.

Offline BakedPizza

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 5
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 10
Re: Spotweb SPK
« Reactie #182 Gepost op: 10 november 2013, 21:20:58 »
^Apart, hier zijn ze echt offline (krijg een Not Found error page als ik hem handmatig opvraag).
http://jij.haatmij.nl/spotnet/blacklist.txt
http://jij.haatmij.nl/spotnet/whitelist.txt
Misschien is hij tijdelijk even onstabiel...
  • Mijn Synology: DS713+
  • HDD's: 3xWD30EFRX + HD154UI
  • Extra's: 4GB DDR3-1333

Offline BZwart

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 108
  • -Ontvangen: 29
  • Berichten: 199
Re: Spotweb SPK
« Reactie #183 Gepost op: 10 november 2013, 21:22:55 »
Beide links werken bij mij. DNS issue?
Ik gebruik de google DNS

Offline langetopper

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 21
  • -Ontvangen: 10
  • Berichten: 138
Re: Spotweb SPK
« Reactie #184 Gepost op: 12 november 2013, 23:11:27 »
Hier ook spotweb geupdated!

Geen enkel probleem ondervonden, totdat............... Totdat ik de mobile theme ging gebruiken.
Op mijn notebook en ipad gebruik ik de we1rdo template. Op mijn iphone de mobile template.
Wanneer ik in de mobile template op de button "save" klik blijft hij maar laden (circel blijft rond tollen) en wordt de nzb niet door gestuurd naar sabnzbd.
Wanneer ik klik op "voeg nzb aan sabnzbd wachtrij toe" in de we1rdo template is er geen vuiltje aan de lucht en wordt de nzb ingeladen.

Hebben meerdere mensen dit probleem en zoja, iemand een oplossing?
  • Mijn Synology: DS1517+

Offline BakedPizza

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 5
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 10
Re: Spotweb SPK
« Reactie #185 Gepost op: 13 november 2013, 21:06:37 »
Beide links werken bij mij. DNS issue?
Ik gebruik de google DNS
Wow, dit is vreemd. Je hebt gelijk. De DNS-server van Ziggo verwijst blijkbaar naar een ander IP, want met de Google DNS lukt het mij wel. :|
  • Mijn Synology: DS713+
  • HDD's: 3xWD30EFRX + HD154UI
  • Extra's: 4GB DDR3-1333

Offline B3rt

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 10
  • -Ontvangen: 33
  • Berichten: 358
Re: Spotweb SPK
« Reactie #186 Gepost op: 14 november 2013, 00:15:52 »
is hier een oplossing voor?

Ik heb zelfde probleem, vandaag geupdate maar nu werkt spotweb updates niet meer.

De links bij mij naar de black/whitelist werken normaal, ook heb ik de 2 updates uitgevoerd echter ik blijf problemen houden.

Spotweb zelf werk alleen hij update niet meer.

Krijg telkens andere errors zoals bv:

Fatal error occured retrieving reports:
  Cache is corrupt, could not find on-disk resource for: 6156 ./cache//image/e28/e63/529/9df/d86/02e/432/c55/172/874/cc3/acd/8457.jpg -> ./cache//image/6/6156.jpg


verwijder je deze helemap dan krijg ik wel weer een andere error...

Spotweb werkte probleemloos tot de update die ik vanmiddag uitvoerde

Iemand een tip?
  • Mijn Synology: DS1515+
  • HDD's: 5 x WD30EZRX
  • Extra's: 2x250SSD cache + 6GB

Martijn85

  • Gast
Re: Spotweb SPK
« Reactie #187 Gepost op: 14 november 2013, 00:49:22 »
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.synology-forum.nl/index.php?topic=15933.msg90724.msg#90724

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk


Offline B3rt

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 10
  • -Ontvangen: 33
  • Berichten: 358
Re: Spotweb SPK
« Reactie #188 Gepost op: 14 november 2013, 01:22:35 »
Niet echt, ik heb geen database probleem. Database zelf is ook "intact", data is aanwezig en toont ie ook.
Ook geen defecte tabellen etc zover ik kan zien.

Script connect dus probleemloos met de database, hij wil enkel en alleen niet meer updaten, de retriever.php geeft problemen/foutmeldingen.

Via cronjob gebeurd er niks (na uren), draai ik de updater met de hand via de commandline dan komt er een foutmelding. Google je op de foutmelding, vind je meestal wel iets, dan fix ik dit maar komt er weer een andere foutmelding voor in de plaats.
Heb een uurtje geleden de cache verwijderd uit de database, nu loopt de retriever.php weer opnieuw.
Heb ook geen idee hoe lang ie bezig is (normaal maar paar minuten, cronjob draait immers om het uur) echter nu draait ie al bijna 1 uur (loopt wel nog).

Als ik inlog in spotweb zie ik echter geen nieuwe post staan, de jongste is inmiddels 8 uur geleden, tijdstip van mijn update dus.

Geen idee wat hier is mis gegaan en hoe te fixen....
  • Mijn Synology: DS1515+
  • HDD's: 5 x WD30EZRX
  • Extra's: 2x250SSD cache + 6GB

Offline langetopper

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 21
  • -Ontvangen: 10
  • Berichten: 138
Re: Spotweb SPK
« Reactie #189 Gepost op: 14 november 2013, 06:25:22 »
Heeft niemand van jullie het probleem met de save knop in de mobile template?
  • Mijn Synology: DS1517+

Offline BZwart

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 108
  • -Ontvangen: 29
  • Berichten: 199
Re: Spotweb SPK
« Reactie #190 Gepost op: 14 november 2013, 08:29:40 »
Als ik inlog in spotweb zie ik echter geen nieuwe post staan, de jongste is inmiddels 8 uur geleden, tijdstip van mijn update dus.

Geen idee wat hier is mis gegaan en hoe te fixen....

Bij mij heeft het vullen van de db 3 dagen geduurd, retention 2000 en ophalen, Retrieve comments en Retrieve reports staan aan.

Maar sinds gisteravond is de db weer gevult en alles draait weer prima.

Offline B3rt

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 10
  • -Ontvangen: 33
  • Berichten: 358
Re: Spotweb SPK
« Reactie #191 Gepost op: 14 november 2013, 08:39:37 »
niet logisch, de database is/was "up to date" en gevuld, tot nu inmiddels 15 uur geleden, dus waarom zou die alles moeten ophalen.

Denk dat ik maar een reinstall ga doen, krijg het niet meer werkend.
Ook een wijze les, nooit meer updaten dus.
  • Mijn Synology: DS1515+
  • HDD's: 5 x WD30EZRX
  • Extra's: 2x250SSD cache + 6GB

Offline BZwart

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 108
  • -Ontvangen: 29
  • Berichten: 199
Re: Spotweb SPK
« Reactie #192 Gepost op: 14 november 2013, 08:44:55 »
Ik heb ook een nieuwe install moeten doen. de bestaande db werd niet meer gevult.

Offline BZwart

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 108
  • -Ontvangen: 29
  • Berichten: 199
Re: Spotweb SPK
« Reactie #193 Gepost op: 14 november 2013, 12:53:17 »
Heeft niemand van jullie het probleem met de save knop in de mobile template?

Net geprobeert, blijft bij ook op loading staan.

Ook de comments werken niet, zie bij elk commentaar het volgende.
Warning: join(): invalid arguments passed in /volume1/web/spotweb/templatesmobile/spotinfo.inc.php on line 86
EDIT: comments heb ik werkend gekregen door regel 86 te veranderen van:
<?php echo join("<br>"$comment['body']); ?>
naar:
<?php echo $comment['body']; ?>

Offline B3rt

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 10
  • -Ontvangen: 33
  • Berichten: 358
Re: Spotweb SPK
« Reactie #194 Gepost op: 14 november 2013, 21:27:27 »
Ik snap er niks meer van.

Heb alles opnieuw erop gezet, ingelezen etc en wat denk je....
Je raad het al, de retrieve.php via de cron doet het nog steeds niet....

Deze draait WEL echter er komen geen nieuwe post meer in spotweb, als je het met de hand draait dan wel, via een cronjob niet. (ook geen error in log etc)

Wat ook niet (goed) werkt is de link naar sabnzbd, bij de oude versie klik je op het linkje rechts en sabnzbd ging direct downloaden, het linkje veranderde dan direct in een groen vinkje.
Nu gaat ie ook downloaden echter blijft het "draaien" en komt er geen groen vinkje meer, een harde pagina reload geeft wel het vinkje aan. Al met al vind ik die update van geen meter werken en heb besloten terug te gaan naar de oude versie.

Heb alles net weer af gegooid en ben weer opnieuw aan het installeren via de repo, wat ik nu dus NIET meer doe is de update erna installeer.....

Mijn vraag is nu, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik geen update melding meer krijg van spotweb zodat het niet kan gebeuren dat ik (of iemand anders hier in huis) alsnog op bewerken klik en het alsnog gaat updaten?

Wellicht iemand nog een oorzaak weet waarom spotweb niet update zodra je hem naar de laatste versie update?
  • Mijn Synology: DS1515+
  • HDD's: 5 x WD30EZRX
  • Extra's: 2x250SSD cache + 6GB


 

vorige versie spotweb werkte beter?

Gestart door JheroenBoard Spotweb

Reacties: 2
Gelezen: 1254
Laatste bericht 25 oktober 2017, 08:41:00
door Jheroen
Spotweb naar nzbget

Gestart door derhollanderBoard Spotweb

Reacties: 6
Gelezen: 8542
Laatste bericht 28 oktober 2013, 20:31:50
door derhollander
Spotweb geeft crash melding

Gestart door genexxaBoard Spotweb

Reacties: 9
Gelezen: 4869
Laatste bericht 15 november 2018, 08:26:50
door genexxa
Error opening spotweb settings

Gestart door skalmaBoard Spotweb

Reacties: 0
Gelezen: 2660
Laatste bericht 29 april 2016, 22:33:49
door skalma
Spotweb geeft foutmelding na update PHP5.6

Gestart door NelissuhBoard Spotweb

Reacties: 10
Gelezen: 7262
Laatste bericht 31 maart 2020, 21:19:03
door Birdy