Synology-Forum.nl

Packages => 3rd party Packages => Spotweb => Topic gestart door: cooltennis op 07 januari 2019, 19:37:55

Titel: Haalt geen nieuwe spots binnen, en fout melding?
Bericht door: cooltennis op 07 januari 2019, 19:37:55
Mijn spotweb haalt 5 dagen niets meer binnen.
En als ik op 1 van de spot's wil klikken, krijg ik dit melding zie afbeelding screen/link.

De taak planner loopt zie ik bij instelling.

Synology is get-dates tot laatste updates.

Hoe kan ik dit oplossen weer werkend te krijgen?

Hoor het wel, alvast bedankt.

[attach=1]
Titel: Re: Haalt geen nieuwe spots binnen, en fout melding?
Bericht door: dvandonkelaar op 08 januari 2019, 06:08:48
Wat geeft de retrieve-taak als foutmelding?
Zet anders tijdelijk het verzenden van de uitvoerdetails via e-mail aan in de taakplanner om te kijken wat deze als foutmelding geeft. Of, nog makkelijker, draai de retrieve.php een keer via SSH. Dan zie je het ook.
Titel: Re: Haalt geen nieuwe spots binnen, en fout melding?
Bericht door: cooltennis op 08 januari 2019, 11:31:16
Ik was vergeten mijn account van nieuwservers sunnyunet wachtwoord had gewijzigd. Spots stromen weer binnen!
Alleen SABnzbd gebeurt er niets als ik wil "downloaden".
Titel: Re: Haalt geen nieuwe spots binnen, en fout melding?
Bericht door: dvandonkelaar op 08 januari 2019, 11:35:10
Heb je daar wel de correcte accountgegevens ingevuld, net als bij Spotweb?
Titel: Re: Haalt geen nieuwe spots binnen, en fout melding?
Bericht door: cooltennis op 08 januari 2019, 11:47:37
Ik denk hij bezig is op een ander computer, maar 1 gebruiker kan gebruiken. (niet 2x kan of meer is) Dus moet even wachten tot daar klaar is.
Want ik zie nergens bij instelling of ik daar ook nog wat moet invullen....
Titel: Re: Haalt geen nieuwe spots binnen, en fout melding?
Bericht door: cooltennis op 08 januari 2019, 12:20:04
Heb het gevonden bij sabn moest ik ook wachtwoord wijzigen het zat verborgen ik eerst niet kon vinden.