Synology-Forum.nl

Packages => 3rd party Packages => Spotweb => Topic gestart door: remcov250 op 02 januari 2015, 10:37:26

Titel: Geen retrieve knop
Bericht door: remcov250 op 02 januari 2015, 10:37:26
Ik heb zojuist Spotweb op mijn Syno DS215j geïnstalleerd.
Ik heb alle instellingen nagelopen en ben nu klaar voor gebruik.
Echter staat er nergens bij mij een retrieve/ophaal knop bij "Onderhoud".


Ik zie:
Onderhoud
Laatste update: onbekende
Verwijder downloadgeschiedenis
Markeer alles als gelezen

Ben ik iets vergeten te doen?
Titel: Re: Geen retrieve knop
Bericht door: remcov250 op 02 januari 2015, 16:41:28
Ik was als admin ingelogged. Daardoor kon ik deze knop niet vinden.
Met een gewone user lukt het wel :)
Titel: Re: Geen retrieve knop
Bericht door: Birdy op 02 januari 2015, 17:42:50
Mooi zo, bedankt voor het melden.
Titel: Re: Geen retrieve knop
Bericht door: rTn op 06 februari 2018, 20:26:27
Sorry voor de BUMP boys maar zit met hetzelfde probleem.
Ik heb geen retrieve knop. Niet als admin, niet als gewone gebruiker  ;D
Titel: Re: Geen retrieve knop
Bericht door: SniperNL op 16 februari 2018, 14:08:37
Ik had hetzelfde probleem. Ik heb het kunnen oplossen door een wijzing in de database. Ik heb in de tabel usergroups een rij toegevoegd  met groupid 5 voor mijn default user (deze ontbrak). Daarna was de knop weer beschikbaar.
Titel: Re: Geen retrieve knop
Bericht door: Red-Knight op 28 mei 2018, 20:17:01
Hoi Sniper,

zou je me kunnen helpen?
ik ben nog een beetje nieuw en weet niet hoe ik bij de data base kom...
laat staan hoe ik hem wijzig :)

en werkt dit ook als admin?

alvast bedankt