Auteur Topic: Neem contact op met het Synology-ondersteuningsteam - MySQL  (gelezen 22719 keer)

Ben(V)

  • Gast
Re: Neem contact op met het Synology-ondersteuningsteam - MySQL
« Reactie #30 Gepost op: 21 mei 2017, 08:36:26 »
Dat er zoveel problemen zijn met installaties van pakages komt doordat 90% van alle packages niet geschikt gemaakt zijn voor DSM 6 en dus met kunstgrepen werkend worden/zijn gemaakt.

Ik heb zelf twee packages geschikt gemaakt voor DSM 6 en die werken vlekkeloos onder DSM 6.
Dat zijn autosub (mijn eigen applicatie) en SickRage (de wel onderhouden fork van SickBeard).

Als je intresse hebt kun je ze downloaden van mijn GitHub.
https://github.com/BenjV/SYNO-packages

PS Persoonlijk vind ik SickRage een stuk beter dan Sonarr en hij heeft ook nog eens een zeer uitgebreide keus aan torrent search site aan boord, maar ieder z'n eigen smaak.

Offline cyberneticorganism

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 4
  • -Ontvangen: 3
  • Berichten: 48
Re: Neem contact op met het Synology-ondersteuningsteam - MySQL
« Reactie #31 Gepost op: 21 mei 2017, 12:40:33 »
Het komt vanzelf goed, maar heeft wel tijd nodig merk ik.
SickRage heb ik ook overwogen, ik kom van de custom fork TPB-edition af van SickBeard. Ik ga dit gewoon een tijdje proberen, als het niet bevalt kan ik altijd nog SickRage ernaast opzetten.

Wat zit er eigenlijk in SickRage qua Torrent support? En dan bedoel ik dus Torrent API's voor RSS en Search, welke zonder invite gebruikt kunnen worden.
  • Mijn Synology: DS918+
  • HDD's: 3 x WD60EFRX

Ben(V)

  • Gast
Re: Neem contact op met het Synology-ondersteuningsteam - MySQL
« Reactie #32 Gepost op: 21 mei 2017, 14:16:51 »
Dit zijn de torrent providers die standaard in SickRage zitten.
Als het slotje dicht zit is er een username/password voor nodig.

Offline cyberneticorganism

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 4
  • -Ontvangen: 3
  • Berichten: 48
Re: Neem contact op met het Synology-ondersteuningsteam - MySQL
« Reactie #33 Gepost op: 21 mei 2017, 16:28:26 »
Dat zijn er inderdaad wel meer :) Wel apart dat SickBeard dan wel om kan gaan met Torrent sites zonder API, TPB en LimeTorrents bijv. hebben geen API zo ver ik kan vinden, dus in Sonarr kan ik ze niet toevoegen.
  • Mijn Synology: DS918+
  • HDD's: 3 x WD60EFRX

Ben(V)

  • Gast
Re: Neem contact op met het Synology-ondersteuningsteam - MySQL
« Reactie #34 Gepost op: 21 mei 2017, 19:38:28 »
Gaat ook niet via een api maar ze gebruiken de rss feed van die sites.

Alleen een backlog search gebruikt bij een aantal sites een api en anders screen scraping.
SickRage is al veel langer in ontwikkeling en dus veel verder op dat gebied.

Offline bibabakker

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 3
Re: Neem contact op met het Synology-ondersteuningsteam - MySQL
« Reactie #35 Gepost op: 29 mei 2017, 19:34:20 »
Ik vroeg me af of iemand al een manier gevonden heeft om de MYSQL problemen te verhelpen?
Ik krijg het nog steeds niet helemaal goed werkend.

Alvast bedankt=)

  • Mijn Synology: DS116

Offline mennom

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 9
Re: Neem contact op met het Synology-ondersteuningsteam - MySQL
« Reactie #36 Gepost op: 06 juni 2017, 13:39:27 »
Ook hier de mysql error. Hij werkt nog goed de oude versie en heb eigenlijk geen zin om het te updaten als het zoveel problemen gaat opleveren...

Als die check eruit gesloopt kan worden graag
  • Mijn Synology: DS3612xs
  • HDD's: 11 x WD Red 5TB
  • Extra's: 8GB

Offline proxydude

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 22
  • -Ontvangen: 55
  • Berichten: 447
  • De stofzuiger van Usenet
    • Usenet handleidingen
Re: Neem contact op met het Synology-ondersteuningsteam - MySQL
« Reactie #37 Gepost op: 07 juni 2017, 08:52:40 »
Handmatig werkt ook niet?
  • Mijn Synology: DS1815+
  • HDD's: 7
  • Extra's: 2000
Usenet handleidingen Usenet Leegzuigen gewoon omdat het kan!

Offline mennom

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 9
Re: Neem contact op met het Synology-ondersteuningsteam - MySQL
« Reactie #38 Gepost op: 07 juni 2017, 08:59:16 »
KAn niet zo gauw het bestandje vinden om het handmatig te doen. Als je linkje heb ga ik wel ff proberen
  • Mijn Synology: DS3612xs
  • HDD's: 11 x WD Red 5TB
  • Extra's: 8GB

Offline proxydude

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 22
  • -Ontvangen: 55
  • Berichten: 447
  • De stofzuiger van Usenet
    • Usenet handleidingen
  • Mijn Synology: DS1815+
  • HDD's: 7
  • Extra's: 2000
Usenet handleidingen Usenet Leegzuigen gewoon omdat het kan!

Offline mennom

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 9
Re: Neem contact op met het Synology-ondersteuningsteam - MySQL
« Reactie #40 Gepost op: 07 juni 2017, 11:35:25 »
Top, handmatig geupdate via jou link, moest daarna wel die OpenSSL error even aanpakken in de settings.php toen upgrade van database gedaan en draait als het goed is. Even kijken of hij die auto update elk uur nog wel goed doet

Menno
  • Mijn Synology: DS3612xs
  • HDD's: 11 x WD Red 5TB
  • Extra's: 8GB

Offline Dutchnova

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 25
  • -Ontvangen: 4
  • Berichten: 134
Re: Neem contact op met het Synology-ondersteuningsteam - MySQL
« Reactie #41 Gepost op: 04 september 2017, 10:15:20 »
Hoi BenV ,

Dank voor je Sickrage package.
Ik ben redelijk nieuw in nasland en heb geprobeerd het te installen.
Ik blijf echter hangen in de melding dat ik python en git moet installeren.
Ik heb wel python 3 en git server uit het package station geinstalleerd maar de melding blijft.
Zou jij of iemand anders een beetje op weg kunnen helpen ?

Ik heb de laatste dsm op een ds216j.
  • Mijn Synology: DS411j
  • HDD's: 4x WD
"Er is genoeg voor ieders behoefte maar niet genoeg voor ieders hebzucht"

Offline Djowie

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 2
Re: Neem contact op met het Synology-ondersteuningsteam - MySQL
« Reactie #42 Gepost op: 12 september 2017, 10:44:51 »
hierbij de link voor handmatige update/install (laatste versie)

Spotweb v20170305-1
  • Mijn Synology: DS916+
  • HDD's: 4 x 1TB
DS916+
DS415+
Mac Mini Server
Windows Server 2016

Offline Dutchnova

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 25
  • -Ontvangen: 4
  • Berichten: 134
Re: Neem contact op met het Synology-ondersteuningsteam - MySQL
« Reactie #43 Gepost op: 12 september 2017, 11:06:53 »
Hey top dank je
Ik ga er mee aan de slag !  :thumbup:
  • Mijn Synology: DS411j
  • HDD's: 4x WD
"Er is genoeg voor ieders behoefte maar niet genoeg voor ieders hebzucht"

Offline Dutchnova

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 25
  • -Ontvangen: 4
  • Berichten: 134
Re: Neem contact op met het Synology-ondersteuningsteam - MySQL
« Reactie #44 Gepost op: 12 september 2017, 11:30:58 »
Ik heb spotweb geinstalleerd alleen als ik hm open dan krijg ik een pagina met een fout melding.
Weet iemand wat er fout gaat ?
  • Mijn Synology: DS411j
  • HDD's: 4x WD
"Er is genoeg voor ieders behoefte maar niet genoeg voor ieders hebzucht"


 

DS412+: Python neem steeds meer memory inbeslag nagelang draaid

Gestart door MichaelCBoard Python (Versie van Synology)

Reacties: 10
Gelezen: 10622
Laatste bericht 17 december 2013, 12:05:51
door janbal
Welke Raid neem ik best ?

Gestart door DuckmanBoard NAS hardware vragen

Reacties: 19
Gelezen: 3507
Laatste bericht 19 februari 2019, 18:13:01
door Birdy
NVMe-ssd voor DS920+ Welke neem je en wat zijn de ervaringen

Gestart door Robert80Board NAS hardware vragen

Reacties: 0
Gelezen: 968
Laatste bericht 27 februari 2021, 21:10:47
door Robert80
Hyper Backup foutmelding: Maximaal aantal pogingen bereikt. neem contact op met

Gestart door dax1900Board Data replicator & overige backupsoftware

Reacties: 3
Gelezen: 1255
Laatste bericht 24 januari 2019, 16:50:53
door Birdy
VERPLAATST: Hyper Backup foutmelding: Maximaal aantal pogingen bereikt. neem contact op met

Gestart door BirdyBoard Officiƫle Packages

Reacties: 0
Gelezen: 1550
Laatste bericht 24 januari 2019, 14:11:09
door Birdy