Synology-Forum.nl
Packages => 3rd party Packages => Spotweb => Topic gestart door: brambo op 16 juni 2016, 22:43:37
-
Sinds kort werkt de download knop (pijltje) niet meer op spotweb.
Deze is gekoppeld met sabnzbd en werkt nu al jaren zonder problemen.
Ik heb alle settings in spotweb en sab nog eens nagekeken en niets bijzonders.
Ik heb het ook getest met een andere spotweb en daar identiek hetzelfde.
Ik vermoed dat de update van DSM6.0 het probleem is.
Iemand advies?
-
Het zal toch echt aan je instellingen liggen binnen spotweb.
Hier draait het probleemloos op dms6.
Heb je het ip adres van je nas ingevoerd binnen de spotweb instellingen of heb je localhost gebruikt?
-
Ik heb ze alletwee geprobeerd: localhost, IP adres, extern IP adres...
Misschien heeft het iets te maken met de update van sabnzbd?
Las ergens dat die problemen had met winzip bestanden...?
Heb jij iets gewijzigd in de settings van sabnzbd sinds de update?
-
Heeft niks te maken met 7zip. Je kan het volgende proberen.
1) Adwareblokker tijdelijk uitzetten.
2) Andere browser.
3) Alle plugins in je browser uitzetten en je browser herstarten.
-
Bedankt voor de tips.
Ik heb alle dingen geprobeerd, andere browser, extenties uitgeschakeld en browser herstart...echter steeds hetzelfde probleem.
Kan het echt niet te maken hebben met een update van sab, waar een aantal nieuwe settings gewijzigd zijn?
-
Ik had dit ook.
Ik heb bij configuratie de taal op Engels gezet (Stond op NL) en het werkt weer.... :silent:
Misschien ook even proberen?
-
Deze methode heeft gewerkt voor mij.
Ik had nooit nog gedacht dit in orde te krijgen.
Hartelijk dank voor de tip. :thumbup: :thumbup: